2018年4月9日 星期一

180409一晨晴21°C 74%:特帥頭上動火

   FBI、CIA局長面對”You're fired!”的危機。總統位於美國最豪華大道的地標物業Trump Tower竟上演"Towering Inferno"(取自CNN)。網民起鬨下,個別照片竟有如World Trade Center 911版。
   喺第一大國特帥頭上動火,到底係大帝、小帝、朋友、IS還是國內宵小?唔同我查清楚就自動消失!
   紐約5th Ave.最豪華路段上的特朗普大樓高58層,由外到內金碧輝煌,似賭場多過商住。在內地或正常,金鐘也有一棟金色外牆,但發達國家絕無僅有,更莫說風氣淳樸得多的1983年。
   落成初時,入大堂見識過一次。當時如同紐約一般商業大廈,可自由進出。四壁的裝飾用今天的話說就是「炫」。我連escalator都未踏上就調頭走出來。在網絡前時代,唔知住宅單位點賣,但肯定非常人的見識。
   當時唔知乜人鍾意。換咗今日,怕有一半單位係中俄印豪門的second home。午前落街,行個block嘆完Late ”Breakfast at Tiffany”,再上下一個block怕就掃勻全球最豪的名牌,包括IT聖殿的Apple Store。Audrey Hepburn再生也冇咁《珠光寶氣》。當然無須自己一揪二楞啲回家,呢級既鋪頭都有貼身的送貨服務。
   今日若再去第五大道,怕不能隨便進入總統的地標了。總統或冇「特」權,但恐襲猖獗,FBI、CIA、私家保鏢at work。

沒有留言: