2022年9月25日 星期日

220925日晚28°C 73%:好想睇Top Gun國版

周六國慶,中央公佈第一艘航母遼寧號服役滿10年,甲板上24架殲16雄姿英發,與此同時推出國版《Top Gun》。

真的很想看看同60歲Tom Cruise的《Top Gun2: Maverick》怎比。拍科幻可以天馬行空;拍高於現實但又看似可信的難。

而且,中國的保密一向舉世無匹。例如,國人都知道,美統、英揆、日相…都曾感染,但未聞領導人有無1.接種,打哪種疫苗,打了幾針;2. 有沒有人受感染,康復如何?甚至不好意思問。

這是中國的習慣。但國版Top Gun要拍得逼真,難免要透露些近似現實的技術、數據。CIA、MI5肯定「食住上」。

《Top Gun2》說阿Tom的戰機能突破10 mach。這應該是超現實。人類應該還未能在10 mach的重力下,有足夠的控制力以操作飛行器,更遑論同時操縱武器。

國版會否說,中國Top Gun以10 +mach的速度擊中目標?。

此片香港下周六應該未上。但而家的網民神通廣大,話唔定有人搵到片。


今日最尷尬既新聞:

1.ST〈拜登公開場合認錯老婆拖錯手 正印在旁尷尬而視〉(圖)

摘自ST:後補:後來話紅衣女並非拜登妻


。你估「拜登」係唔係「特登」?

呢位美統是我所見半個世紀以來最符錄的。唔知真失憶定詐癲納福,經常點錯相、記錯事。2年後如果同阿Trump兩個8旬老人爭下任,實俾佢踩到暈。

2. 最多人打既新冠疫苗BNT生產商Pfizer輝瑞,CEO 打咗4針後又再復陽。

唔通佢溝針?否則,4針都冇保險既話,BNT係唔係要減價回水?全球怕涉及上百億美元。

你冇揸Pfizer呀嘛?

話時話,我第4針怕要另謀出路。

*今日港人既話題係「予及汝俱亡」既21世紀版。

2,500年前既《尚書·湯誓》話:「時日曷喪,予及汝皆亡」。

據說係當時既奴隸向天咒詛夏朝末代暴君「桀」。阿桀冇耐就真喺傑到滅亡。

2,500年後,新冠19肆虐全球,今日既版本係予與病毒「共赴黃泉」:729萬人抗疫躺平的話,就係咁大。

我今午路過中環,見沿途席地而坐的菲傭,粗略看1.八成冇罩,2.不少聚群>4人。但唔見有人巡視。

我又唔怪當局。在突然大寬鬆的氣氛下,在官在民都係自然的反應。不少市民更視死如歸,準備今秋去日本「共赴溫泉」。

沒有留言: