2022年9月8日 星期四

220908四晚29°C 70%:呢次「吹」唔起?

一年一度的新iPhone終於亮相,週內即可到手。

不過,第‘14‘代粵語讀來唔係幾好聽,擁躉的反應遠不如上一代“13”。

14代較13代最大的改進不在功能而在售價。但又可以理解:全球爆疫近3年,多數行業生意額減,成本反升。

但Apple產品設計靚、超穩定,擁躉極忠心,不會計較加價一成。親友都用的話,就更無懸念。iPhone有個別Android沒有的功能,要全體都用,彼此才能無縫銜接。

我可能是絕少數的非用戶。無他,我唔睇片、唔打機、少影相,俾1萬蚊太嘥。

*日確小升至11k。但真正既話題係:

1.疫苗通行證下調到5歲。今後帶仔女出街食飯,先要打針。

2.官方專家親身證實,「原」來打足針、做足防禦,仍可中招。故為國應該出力,但為人不能太勇。

日本連續7周確診冠全球,但開關迎客堅定不移。你撐唔撐?

有政界名人〈促通關 指靠「內循環」會「內出血」〉。「內循環」者,一群人形成物理學上的closed system,「食自己」:你賣俾我、我賣俾你,肥水不流外人田。但香港冇地、冇原料生產729萬人既維生所需,所謂內循環只能靠內地。但內地年初提出內循環,而家都唔係幾講啦!否則,領導人又使乜閉關將近3年後,再度走出去?

內地好明由疫情期間短暫的內循環,恢復內與外的雙循環。若此,香港就更要大力恢復對外的經貿聯繫。

香港正密鑼緊鼓籌備11月初的銀行峰會。最近逐一撤銷防疫限制的獅城,突然宣佈同期舉辦國際FinTech節,擺明用寬鬆入境逼各國金融界揀港定揀星。

鄰近的日、韓、星、馬、泰跟從西方的防疫實用主義,旅客入境現已幾乎不問檢疫資料。台灣看來也會跟上。這些國家地區顯然預咗會因此而再爆疫,但希望爆疫的社會和經濟成本小過對外封閉的損失。

香港作為傳統上開放的城市,面對鄰國巨大的壓力,正尋求微妙的均衡。

內地近日抗疫緊張,主要是確保下月的黨二十大順利。港與內地通關的進展,顯然要遵從這個規律。 

沒有留言: