2022年9月11日 星期日

220911日晚30°C 78%:下月可以去日本自由行?

日確由日前11k回落到9k,連近月慣性話疫情嚴峻的張醫生,口風都軟咗。

不過,要睇周一+3日病毒潛伏期=周四/五的日確,先知道中秋長週末爆幾多。周五如果仍然係10k+,先敢話疫情轉疲,後市看跌。如果~14k,即係中秋群聚有後果,話唔定要20k先到頂。

講疫情,本週既熱話唔係本地,而係日本放聲氣開放自由行。睇樣金秋就可以去賞紅葉,今冬肯定可以去玩雪。

百萬計既港人餓咗旅遊將近3年,其中有幾十萬每年去幾次日本。怕會咬住牙關承受返港的3+4隔離,呢個秋冬恢復出行。

若此,壓力會反過來轉向特區政府:會否提早放寬回港的隔離至0+7?11月因為主辦銀行峰會和國際七欖賽,肯定要做到0+7。如今只係為港人外出旅遊,提早到10月實施。

鄰近靠旅遊既國家日、韓、星、馬、泰…近月競相為外人入境鬆綁,相信係針對秋冬的旅遊旺季。呢的國家既旅遊業已空轉了將近3年,整個行業鏈近乎崩潰,千萬計既人失業,這個秋冬再不迎客,至少要捱多半年到明春,於是咬住牙關頂硬上。

針冇兩頭利,無人不知,開關多少都會爆疫。但捱咗3年後,寧可承受醫療和社經成本,甚至賠上幾條命,都好過幾千萬人閉關自賞,經濟陰乾,國民悶死。

這樣開關不是躺平,而係搏命。講到底,爆疫之初,人人有積蓄,保命為先,抗疫不遺餘力;疫情持續3年後,期間一再反覆,唔知幾時完甚至有冇可能完,積蓄已用嗮,政府都乾塘,逐漸冇選擇。疫雖然不能不抗,但飯就更要開。幾十個人才有一個染疫,但冇人能長期唔開飯。何況,現在染疫的人十有九病情輕到似流感。但餓肚皮,十個有十個的反應都一樣。兩相權衡,冇得揀!


沒有留言: