2022年1月24日 星期一

220124一陰21°C 81%:兩個最開心的日子

天朦光微雨,戶外晨運泡湯。稍後陽光普照,但不多久又轉陰。

一隻眼視力惡化,不上博次要,連累家人才緊要。希望醫學上有救,求主眷顧。

月來以冬至和昨午最開心,幾個月一次,好中意同弟弟玩。

冬至同佢係客廳玩扭波。見過佢上足球班一人扭幾個既威水片,特登ngar住,唔俾佢過。佢脾氣好好,冇話係都要人俾佢威,仍然玩得好開心。我都好開心,因为冇扑倒。咁既年纪唔係理所当然。

昨午家庭生日P。弟弟難得地小駕光臨,同妹妹示範Rubic’s cube已經由冬至完成1面進展到3面。我特登話仲有3個面播。其實我自己連1面都唔敢挑戰,冇資格話人。但弟弟仍然笑得好開心。希望佢繼續努力,砌嗮6面。

弟弟精靈玩得,但冇ego,脾氣好。誠然,人人都讚自己既子孫。但我希望沒有偏離事實。也希望我可以「睇」到佢小學畢業,到時仍有足夠eye sight。

沒有留言: