2022年1月6日 星期四

220106四晚20°C 81%:百人貴宴點計數?

 林鄭昨一日間反轉形勢,自稱〈行動要快狠〉。係既,絕對值得自豪。

無奈阿o太飄忽,呢個第5波既戲劇性,令上一波既跳舞群組恍如小兒科。

先是食肆組隔牆都中招,接著維園‘空母’上演多頭‘穿雲箭’,進而今日傳出‘關係人數仍在發展中的’貴宴‘組:上百名新時代俊彥歡聚慶生。

以往違反群聚既多數係的無知靚。今次係大灣區既領航人,香港今後開大開細,就睇佢地!借用董生名言:佢地好,我地好;我地好,佢地更好!

好在阿o病情輕。即便多人中招,可能也只係訓幾日,冇乜後遺症。問題係若多位領導人唔番得工,只怕拖慢社會進程,令疫情雪上加霜。

再說,內地對病毒“零容忍“。落實到地方,誰走漏疫情,誰就走佬,無論係此前毗鄰緬甸既雲南小鎮、東北接近俄羅斯的地區,都是如此。

香港進入新時代後,肯定要拉近與內地的差距,在不久的將來與內地基本一致,否則何以一國。

若此,香港呢次如何在抗疫與發展之間求取均衡,頗費周章。還望上頭幫忙費神。


沒有留言: