2022年1月18日 星期二

220118二晚:Defcon(注)突惡化為2

疫情defcon突然由過去大半個月的4飆上2。虎年派利市怕要靠電子!

1.本地確診破10,較昨倍增。分a.巴裔和b.寵物店2條線。a線或較易track down;b線接觸者多、活動範圍大,難追蹤,難免有非常規的傳播。

2.懷疑有輸入的倉鼠傳人,全球首見。

寵物店的倉鼠等小寵物雖然因而要人道處理,感染其他寵物的可能性唔大。但萬一發現,可能有成百萬寵物主死俾你睇。港人近年愛心爆棚,不乏貓癡狗癡,點肯交由當局處理?反過來會有大量棄養,增加公衛風險。

但我相信,defcon唔會再上1。客觀看,今後10日,升佔8成,落佔2成,本地確可能飆到30。但只要我地盡人事,自然界會有均衡,唔至於失控。但林鄭有運。上週突然鐵腕,係人都媽,點知而家賭贏咗。

真正令人擔憂既係京城。月來,日確一直過百,爆疫2年來首見。靠以往的封區、強檢壓不下去。而且這次問題不在雲南、黑龍江等邊境,由外國帶入,而是河南、河北等中原地區,人口、經貿的流動>>邊境,難控制得多。

反過來,千計冬奧選手、助手...來自與病毒共存的西方。當地寬鬆,難免有人帶毒。只要有1人入境檢測時漏網,接著2周入住冬奧營,就可能累通街。

同期內,除咗冬奧,原來仲有中共十六中全會,接著係二十大,出席的都係領導人。有1個受影響都唔得掂(至今未聽說,中國有哪位領導人打了疫苗?打哪一種?打了幾針?有何反應?)。

更不要說,春運人次以億計,點可能完全冇感染者漏網?

Well,內地的defcon,或者係3 going onto 2.

但會吉人天相既!中國人自古夠韌力、夠努力、識走位,漢人更係全球最多,必化險為夷。雖然,代價可能很大。

注:def=defense, con=condition,美國安戒備級別,由安到危依次係5,4,3,2,1,數值越小越危,1=核戰邊緣)

沒有留言: