2022年1月23日 星期日

220123日晚20°C 86%:擺明過 ‘苦‘年

o毒昨借葵涌邨狂飆:本地確125,其中4無厘頭(亦即或有4條隱形傳播鏈),加上初確過百。明本地確接近200都唔奇。

葵涌邨禁足5日的大廈更由1棟增至2棟。03年沙士以來,疫廈只係單棟,居民幾百一千。呢次牽連十棟八棟,每棟2、3千人。單單圍封強檢都有排搞,居間難免有走漏、爭議、complain。一些記者在政治上谷住肚氣,容易做大民怨。

大專家話,初四鬆綁可以死心,呢輪至少要2個月先收皮。咁從好既角度睇,清明拜山或者唔使再限一家4人!

既然打3針都只能防重症、不足以防感染,只能好似大專家話齋:借o毒傳播勁但殺傷弱既勢,等大量人中招,病愈後體內生成抗體。加上打針產生抗體的幾成人,兩類人合計達8-9成,接著個年可望群體免疫/herd immunity。至於長遠,就好似流感咁,每年打一次針啦!

隨著o瘋傳,抗疫中式零容忍vs西式與毒共存的鬥爭加劇。西方關係人以抗疫過嚴影響經濟、缺外來人才、有損國際化為由,力促縮短由國外回港的21日隔離期,方便他們往來祖家。反之,內地關係人要求抗疫加辣趕上內地,不再延誤對內通關。香港政治上已全然歸屬中央,經濟上也日漸靠內多過靠外,而且可能早就開始在全球招攬內地背景的人才來港代替西方派,唔係咁驚。

現只怕內地派急於與上看齊,做法過火。例如:要上面派人來港支援全民強檢,令人想到分區隔離、軍警佈防。外媒勢必大叫:軍管、一國一制。

西派與內派壁壘分明,加上國際上中西對立,特區限於權限,無法協調。但中方年來強調進一步對外開放,或有辦法對待香港西方派的要求。


沒有留言: