2022年1月10日 星期一

220110一晚19°C 81%:疫監少7日,返港會睇齊?

確診下跌。個別一兩日不足為準。但o殺入社區已多天,確診仍未見飆升,應該係好兆頭。

由於o係現階段主要既毒株,感染3-4日就病發,快過原來的病毒,按大專家建議,竹篙灣疫監由21日改為14日,接著7日家居帶手環。意思係:如果14日都唔發病,唔可能中o。

但斷估,有8成人在港wan咗兩年,急於去發達地區旅遊、探親、留學,會要求返港既隔離期睇齊疫監。呢個民意與旅遊、航空業界聯手,壓力會好難頂。

但從美歐日返港要隔離21日,是否關乎呢的國家對中國既態度,唔止檢疫咁簡單?

塞浦路斯發現:δ與o兩大變種雜交成‘del-omi’(唔好問我呢個字點讀),未知是否衰過δ和o。但看o至今的發展,我賭衰極都有自然界既制衡。

O就好明顯,有辣有唔辣:辣在傳播力好似Usant Bolt跑100,連δ都食塵,而且發病快。唔辣在:病毒只攻鼻和喉,唔落到肺,幾乎唔會有肺炎。病情雖然輕唔過流感,但一般人感染,應該都可安度—老弱又當別論。這或許就係專家話:中招當打針,復原後就有抗體啦嘛!

唔怕講,我對港人打針既態度,估得好錯。當初以為只有幾個%死硬。後來先知,各種原因夾埋,唔想打針既怕有三成。最近先念到:最主要既原因唔係政治,而係港人歷來既習性:冇必要就無謂煩,國語話:不見黃河不流淚。港人既‘黃河’原來係飲茶行街吹水…。睇罷唔打唔入得茶居、舞池,的傳統市民先至湧到去。其中多數係基層既長者。

下一組比較難辦既係院舍既長者,通常要子女簽字授權才能打。這涉及子女的傾向、聯絡、行政…,有專家建議授權院舍徵詢院友,院友冇意見就算OK。但我估院舍會擔心:而家人心複雜,動輒抬出人權,最怕被子女告僭越。

沒有留言: