2022年1月14日 星期五

220114五17°C 83%:過年食自己!

本地確診一隻手數嗮至今已兩週,今日更少過昨日。但防疫繼續收緊:冇花市,團年飯要食自己。

特首看來決心儘快看齊內地,既加快實現通關,也迎接3月的選舉。

但受落者稀。些少補貼點抵償花圃、食肆、美容…年度的好市?更得罪百萬計但求開心過年的市民。零容忍雖可減輕醫護的壓力,但醫護本身與政府不合,對這點好處會領情?

最終怕只有幾位純從科學出發的專家會Like。

這樣說純屬以事論事,與特首選舉無關。不怕說,我對鬆、緊沒有偏好,多少明白這兩條對立的路線各有前因。我個人相信:謀事在人,成事在天,先戴口罩、打足針、避開不安心的場合。但若咁仍然中招、要入ICU,我信係命。自問有咁上下歲數,殺到離就食。到時,我估上天會收留我既。

因此,你嚴到好似上面,強檢隔離,封區派餸,我估我都跟得上。鬆到好似美歐,人人唔戴罩、條條fing,我也會自求多福,最多兜路行,避開高風險場合(喺美國,千祈唔好用華人既觀點勸的白人黑人帶罩之類,否則打死冇得賠)。

當然,咁絕對係冇原則、冇理念…。但我首先要照顧既係自己既健康同安全。好似個賣藥廣告話:保持健康係對家人最好既承諾。你有事,無形中為家人增添麻煩。

日人有一種文化習慣:最怕為附近的人添麻煩。例如:係街跌嘢,麻煩路人幫手搵;扑親麻煩旁人打999、醫護趕離救助…。我比較欣賞呢種哲學,但明白新一代港人相反,覺得公民社會,自己有事,旁人出手相助理所當然。因此,我地的後生敢作敢為,萬一出事,等社會執生。我只能說,good luck啦!

沒有留言: