2022年1月3日 星期一

220103一晚18°C 82%:忽然樂觀?

O全球恐慌聲中,忽然接連有專家‘報喜’。但又似乎有理。

說法很簡單:正因為o傳播超勁但病情特輕,幾個月後,不外是幾類人:

1.億萬人感染o但康復,從而有了免疫力;

2.極少數人感染但不幸被帶走,與世界再也無涉;

3.很多人打了針但沒有感染,多少帶有免疫力;

4.少數人不打針但也未感染,無免疫力。

其中僅第4類仍有感染的風險。但o傳播咁勁,大多數先前唔打針的人相信都會去打,唔打又冇染疫的第4類到時或只剩1成+。換言之,人類社會,至少發達地區,已獲得去年初就已高呼的herd immunity/群體免疫力。此後將covid-19變成另類的流感。

大港手更引歷史先例說:1918年的西班牙流感雖然殺人如麻,但3年就收工。目前的疫情已滿2年,有可能1年後就太平。

當然,再捱1年都好辛苦。但過去個2年都係咁過。雖然唔開心,社會仍維持運作。餘下這1年都必定安渡。損失最大既,都係我呢的餘下無幾多年既老嘢者。中青年前頭仲有幾十年,1年眨下眼就過咗啦!

沒有留言: