2022年1月5日 星期三

220105三午23°C 62%:又離一個?2.0(晚後補)

入夜後補:

疫勢急轉直下。後日起一如前幾波:堂食到6點,運動、娛樂、美容場所停工。

聽晚堂食,最後的晚餐實逼爆。後日起,食肆下午茶怕要分二輪。頭輪照例輕食;二輪變早晚餐,煲仔飯、和牛...報復性地豐富以示威。公司怕要放5:15,俾的同事趕食飯,最多食飽番離再加班。

我就冇得撈啦:後日起停gym,屋企怕都唔想我外食。連公園伸展都怕中招連累家人。聽講行維園,與疫人隔十幾米都唔保險。

不過講笑啫。我唔係好怕乜乜變種。我信自己盡人事,餘下交俾個天, 70幾年來,上天都好眷顧我。呢次我已打嗮針,相信上天睇到既。

過年後3個星期先要求1針入食肆,有排玩啦!搞得唔好,呢輪既o會與過年雙翼齊飛,日確少少地都過百。

建制近月死谷通關,本已近在咫尺。不料人算不如病毒算,殺出個程咬金。有人怕偷笑。

最後總會通成關既,齊秦話齋,“大約在春季”啦!

以下今晨上博:

今日的頭號scare恐怕唔係第五波,而係〈「法」現新變種B.1.640.2  46突變>o 37〉。
一如o來自非洲:有非裔由西非國家喀麥隆返法後確診。
急待確定:傳播力是否>o?
但發現者取名IHU,希望唔係中招直入ICU。
喀麥隆位於中非西岸,與發現o的非洲南部有相當的距離。係獨立既變種?
非洲的自然和社會環境是否方便病毒變種?
富國是否要集體出資,資助非洲閘住病毒?

沒有留言: