2022年1月22日 星期六

220122六晚18°C 85%:港終於虛足破戒

昨本博撞大板:剛說當局唔敢禁足,葵涌邨逸葵樓當晚就創造了歷史:2,700人5日唔出得門口。

居民固然辛苦,政府後勤也要努力,確保大家及時有飯、有藥。講到底,呢2,700人係為全港750萬人捱義氣。我地要鞠躬多謝佢地。

隔離酒店住客A->巴裔女住客B->回家傳俾丈夫C->C去屋邨拾荒傳俾清潔工友D->D係屋邨走動工作傳俾居民n個E..->n個E返工傳俾同事n個F->n個F再傳俾親友….沒完沒了!

真正反映形勢嚴峻的是:今日26宗確診幾乎100%係本地,唔係外人帶入,係關口就截住,而係喺本地,你傳俾我,我傳俾佢,內地所謂“內循環“。而且,其中有3個無厘頭,不排除另有3條隱蔽的傳播鏈。

o既第五波發展至此,感覺上(我冇統計數據)已超越δ既第四波。能唔能夠在10日內煞住升勢,好考驗當局和港人處事既功力。

我講過唔止一次:港人唔擅長危急既動員、應變、壯士斷臂,因為長期無風無浪,也冇軍隊。也唔似日本人,因為慣咗有地震,從幼稚園起就年年演習走地震。港人從小養成台灣所謂的大安主義。而家先至離學,係好辛苦。只能以勤補拙,有錯要包容,彼此諒解。

香港會否因禍得福?見過鬼怕黑,唔想禁足,不如死死氣氣去捱針。You bet.

至於京城,沒有惡化,但也下不來。適逢春運(來往奔波的人過億)+冬奧(幾千名難管的西方人),o毒仍佔上風。逆水行舟,同志們,辛苦了!

沒有留言: