2022年1月11日 星期二

220111二晚15°C 64%:無須自己嚇自己

我的看法未變:抗o要堅持,但情況不太差,無須自己嚇自己。

O入侵社區已唔止一周,但本地確診冇飆升。今日8宗都與早前相關,亦即搵到源頭,截得住。

我信仍有隱形傳播鏈。但既然感染o後3-4日就發病,睇埋週末既本地確診數就知,第五波爆唔爆得成。

同樣重要的是:o最早勁爆既歐美,近日確診雖然繼續以十萬計,但其實已隱約見頂,略有回落。西方專家不久前就說:o可能peak得比預期快。言下之意,o係快槍手,匆匆殺到,一輪掃射就後勁不繼。若此,2月中可能就回復太平。但香港2月1日年初一,可能要捱到2月尾先至比較安全。

還是那句:希望除咗努力抗疫,仲好似“My Fair Lady”既Maurice Chevalier唱口:With a little bit of luck,頂得住。

但唔知係唔係因為特首母校有師妹中招,當局突然改口:學生提早放年假。

沒有留言: