2022年1月3日 星期一

220103一晨18°C 81%:春運撞著o,輸少當贏

球王美斯在祖國阿根廷確診,要康復始能返回效力的法甲PSG作賽。他的日薪以萬歐元計,這可能是個人染疫最大的一筆損失。Really Mess-i!

內地春運啟動。未來一個月,一來一回n億人次。車站檢疫再嚴,都難免有極個別人臨時驗唔出,成為walking ‘o’。過年埋單,累計萬宗怕已屬勝利。

論防疫,美國疏,中國嚴。但再嚴都無法不讓百姓過大節。美國聖誕、中國過年,都大過天。這就是現實。

美國只求室內戴罩,室外隨意。但面積大如中國,3億人過去兩年來,幾乎如常往來辦事、探親、旅遊。最近聖誕新年,千計航班臨時取消,打亂百萬人的探親、旅遊大計。但唔係防疫唔俾飛,而係機組人員染疫,番唔到工。

睇過George Clooney既“Up in the Air”都知,美國人既機場behavior多姿多彩。機組人員幾乎每日出入唔同既機場,撞到來自唔同地方既人。萍水相逢,熱情交流,連帶交換的o,唔正係全球化既精髓乜…?

中國人坐飛機肯定冇美國人咁多姿多彩,檢疫更勁嚴。但人口=美國x4.5,有人漏網都係預咗。

沒有留言: