2020年7月22日 星期三

200722三晚30°C 82%:That's more like it

    7.22:截至00.00,T=113,其中L=105(=93%T),L之中U=63(60%L)。
    相較前兩天顯著少於100,113才比較合乎這波疫情的發展。未深究之前,暫時唯用初步確診數延遲計入確診來解釋。
   麻煩的是:L=93%T似乎是最高的記錄,幾乎所有確診都是港人自炒。
而且,U無頭公案仍佔六成。這63人的上游只要散開幾條新鏈,就有排煩。
   室內公共場所強制戴口罩,算是有疫以來最辣。但似乎更厲害的是:「限聚令」延長到年底,亦即今年聖誕都唔使指以開P、望彌撒。但以剛過去的7.1看,10.1應不在此限?大國民點能夠係屋企對住個iPad唱國歌?
   講起疫情與政治,我周前話第三波疫情係港人彼此攬炒。即刻有網友質疑,認爲源頭應該係鬆關。不用說,矛頭指向北人。但近日新華社帶頭反擊,話成日聚集搞搞震既反對派先至係禍首。證據係本地確診有唔少trace到示威熱點既銅鑼灣、灣仔。呢兩日,從出口轉內銷的WhatsApp看,本地有網媒配合呢條線,溫情發揮。
    你信,衰鬼係陸客定反對派?唔使問,無論黃同藍,主要都係自慰:信番自己本來就信個套,邊個會正反咁睇、計、念...?
    但客觀上:第三波至今,係人都知「旺」九龍東。除非你發揮創意,話九龍東咁多案例,因爲就近港島東。班仆街係銅鑼灣、灣仔搞完暴力破壞,過番東隧散水兼散毒。否則,鬆關出入境免檢說,近磅過示威擴散病毒說。念落,我會信兩種說法的可信度係:7:3。
    當局豁免有地位人士免檢,其實可以理解。一上面新確診長時間接近零;二有不少港人靠裡面開飯,呢的人十有九屬建制;三可信上面也有壓力要港鬆關,否則好似只准英美家澳與港保持往來,唯獨封鎖自己國家,不是港獨是什麼。
    至於仆街暴力散毒說,無論有幾多人信,客觀上有「正面」的意義。立選開鑼,班仆街要搶35+席來顛覆國家的地方政府。務必要說服選民班仆街毒港,即便唔選建制,都至少唔好投俾反對派。

沒有留言: