2020年7月10日 星期五

200710五晨30°C 77%雲:內地應加入競爭

    澳洲繼英國後對港人伸出橄欖枝。英語五眼裏,紐西蘭太細,美國則與港人關係疏。希望港人最想移民的加拿大也高抬貴手。 
    有人話,呢的「反華」國家只係藉勢吸納港人的資才。其實,我好想內地加入競爭,優待港人北遷,做個真正的中國人! 
    所謂人離鄉賤,係指全球化程度低個時。而家住係澳、英、加、美大城市,除咗濕街市,港式生活要乜有乜,除咗美國故總統羅斯福所謂的fear,好多港人會覺得有賺。對好多中青代港人,更重要既係子女的教育,求愛國免疫。
    其實正如大教授話,讓30萬反骨離開,正好讓香港換血。言下之意,換的冇咁反既新一代,香港此後就又繁榮又太平,好過而家唔繁榮更唔太平。
    所謂新一代,無須一定係本地人。內地每年高考過千萬人,其中高才至少有50萬。歷年加加埋埋,搵30萬做港人容乜易。而家出入IFC寫字樓既,都好多講普通話架啦!

1 則留言:

Unknown 提到...

就是跟香港同北京政權一起死的概念 !(笑