2020年7月16日 星期四

200716四晚30°C 74%:人離鄉賤,多學少怨

再好既事都有副作用,再衰既事都有人得益。差別在正比反多幾多。
我哋world city因為國安法,俾美國當內地城市看待,原來得益既唔止係60萬為泛民企出離既勇者,仲有港人裡「流亡」內地既美式「紅通」。佢地唔憂俾港轉交美國,就可以番屋企啦!
不過,依家港爆疫,食都唔安樂,上邊相對仲安全,佢地怕都唔恨回歸。世事就係咁吊軌。

反過來,反報做緊件好事:讓啲後生了解移民西方既得失:
自己確保自由安全、下一代唔使愛國...,但可能要放棄專業,打散工粗工,甚至冇工等綜援,靠在港時三四成的收入,過衣食行都貴好多既生活。

唔怕講,正如泛民初選可見,而家好想移民既,唔同97前移居五眼既上一代。
上一代當時大都有牌有樓有家,所謂移民只係出去踎2-3年換本高級護照防身,以便回流繼續搵銀。好多人只送走家小,自己留港搏殺,等家人入籍就搬番來,不再回頭。
今日話移民既:
1.係真正搬走,與港決絕,甚或留港真係唔安全,攞到護照都唔會再番離住;
2.本錢冇上一代咁厚,多屬20/30的主流階層,學/資歷、語言、關係、習慣都好本土;
3.政見強烈,與建制不能共存,但與移民國並冇太多拉楞。
西方無疑在政治上「同情」港人,但也希望移居者多的佢地需要既技能,願意融入社會,少的社會負擔。話到底,西方政客要對選民交代。如果好心攬過大包袱,必定被選民踢落台。你都唔想對唔住收留你既人。
所以,港青去到西方,要加倍生性,入鄉隨俗,俾心機學嘢。以前係香港點威水過癮,過去既就已過去。做好眼前先至實際。人地個度或者冇你係香港時咁好,但人地冇要你去,唔好以為人地欠咗你。
如果決定移民,謙卑努力,多學少怨,做個香港人既好榜樣。人地個度必定大把大陸人,讓當地人睇得出有所區分。

沒有留言: