2020年7月15日 星期三

200715三晚30°C76%:A Real Chinese City

   慣了晚飯後上博,昨晚預定回覆留言,但臨時有事。
   謝網友。就輸入的個案,我只記得前一陣的印、巴裔回流,外傭來港,忘了林鄭向北鬆章:職業上經常來往中港的人士入境免檢。
   報載,最少有32類人入境時直行直過,包括機師、商家、公幹者...。截至5月,這些人約有20.9萬。即使1,000人有1個帶毒,1傳3,一手都有600個case。更不要說,5日就可以傳一代。

    今07.15,收緊羣聚辣招首日,業界當然嗷嗷聲,但確診戲劇性地由前幾天40-50急降到19。
    但其實,本地佔14宗,佔確診74%,比例只是略回降。而且,14宗裏有一半源頭不明,比例仍高。直覺上,無頭公案最好少過10%。
    不止此,張醫生提醒:今日確診少,因爲另有37單係「初步」確診。換言之,這37單只要有一半及時確診,今日就與前兩日相差不遠。
    這37單若聽日確診,聽日既數字就唔簡單。
    但反過來,我又有的「盲目」既信心:近日既數字已嚇驚市民,會即時收斂,3-5日內可望回落。至於個12類羣聚場所,捱2周啦!8月第一周再出發。

    若非疫情,我今日最想講的絕對係:拜美國之賜,香港終於成爲真正既中國城市!
    最大既好處係:內地人今後唔使再湧來,將呢度當作進可攻、退可守既safe haven。個人自由和安全保障與內地相差唔係咁遠,發財機會唔比上海、廣州、深圳多,稅率又越來越接近(內地想學美國,今後內地人在全球既收入都要依法交內地稅),特區護照在外的待遇看來都會與內地人的真國民護照拉近。內地人在港冇着數,也就唔會離bother我地,咁就乜都鬆嗮啦!
    
    不過,到時特區人外出就冇咁方便啦!我首先就擔心:幾年前用盡九牛二虎之力才申請到既10年期美國旅遊簽證,會唔會被廢,要重新申請,每次最多6個月。
   俾簽證費係小事,痛苦既係,美國911後,國安爲重。每次上網申請要答成籮問題,幾乎要問祖宗十八代。包括過去幾年去過邊幾個美國城市,幾時到,幾時走,住邊度...。我去探親者,住人地屋企,冇信用卡記錄,邊記得清楚時間、地點...。萬一記錯,會唔會被指作僞證,今後都拒絕簽證?
    不過,唔止我一個,頂硬上啦!話唔定明年拜登另有做法呢。

沒有留言: