2020年7月18日 星期六

200718六晚29°C 83%:厲害了,7.18!

   今7.18厲害了:過去24小時,Total=64, Local=60(=94%T),  Unknown=35(=58%L)。而且,另有60多宗初步確診(P=preliminary),與確診數相若。
    今天的初步確診若未來24小時大都變成確診,明7.19的T有可能破百,人均計,逼近最近每日200的東京(人口~香港2)。
    危機壓境的另一個跡象是:近半年來幾乎天天出鏡,措辭語調一直很委婉的張醫生,今午開記招至少有兩次對市民有微詞:
    1.大家生活多姿多彩,(以致)追蹤密切接觸者非常困難。大家行爲上唔改變,就算起多幾多檢疫中心,都唔夠安置...。
    2.呼籲無病徵的人士不要與有病徵的市民爭做檢測。
    港近日已有人掃廁紙。一旦「破百」,心理壓力會大增,再見疫情早期的恐慌:輪候、爭先、煩躁、口角、打鬥。當然,亦必然有人PK政府。
   我此前相信,港人很快就會自律行爲,少熱鬧,多自閉,避免疫情失控。我會否太樂觀?再看2天吧。
   我冇張醫生所說的問題1。從小冇玩伴,在家踎躉。12歲前幾乎連收音機都未聽過。課餘只有兩種活動:1. 阿叔搬埋離同住。佢輕微弱智,鍾意行街。我於是跟埋佢,幾乎行勻全廣州(當時既市區面積可能只是現在的十分一)。2. 晚飯後落街,光顧對街租書檔既阿伯。一本五分人幣。四大名著、三言兩拍、封神、包公彭公施公案.....睇嗮就差唔到落離香港。
   而家念番起,好在有廣州同我阿叔、租書伯。如果從細係香港,有國語片(我在港活在上海人圈子裏。上一輩連粵語都講唔好,冇人會睇粵語片)、西片、歐西流行歌曲...。點會咁得閒睇啲古老小說。
   我好多謝我阿叔。雖然我阿媽好討厭佢,但佢係我既啓蒙師傅。我從弱智叔處得益既,甚至多過我阿媽。我祈禱都要記住佢。
    落到離香港,頭兩三年在人地鋪頭寄居。同樣冇係街玩,最多就係跟兩個哥哥姐姐學聽Hit Parade。但錯有錯着,由此間接學了點英文。
    因此,我到今日都唔怕悶。在家用電腦、平板睇書、新聞、刑偵劇就可以打發。兩三日唔落街也唔會抑鬱煩躁。但我明白,今天的香港人先進,率性、愛嘆、要新...,都是疫情的大忌。但港人醒目反應快,希望佢地轉軚啦!

沒有留言: