2024年3月22日 星期五

240322五夜22°C 87%:法統挑戰俄統?

    Gym後累了,今晚寫不寫得完呢?盡量吧。
    我懶看視頻/短片,但看文字新聞時,無法不掃過照片。有2張新聞照片昨天就想講,但臨時扯了我的$2優惠,私字當頭嘛!
    第一張照片是下一個預定的盛事:東九的LED白色‘花海’被指看似靈堂,清明將屆不吉利後,已被蓋住,或會調整顏色後再公開。
    第二張照片成為世界性的政治八卦:身穿背心、手戴拳套的法統馬克龍(右下圖:摘自ST040322)在黑白鏡頭前咬牙切齒,揮拳狠鎚沙包。馬生在西方領袖裡,對俄攻烏最為反感,近日聲言派兵助烏。但一眾西方大國灑手擰頭。日前有說,法國已準備派2,000兵。
    為此,此照片被視為馬生公開挑戰在世界領袖裡最最macho既俄統Putin。但兩人若真的‘隻揪’,唔係話唔支持民主、人權、自由,我怕基於客觀判斷,還是會買俄統7:3。
    俄統雖年屆七旬,話到底少年時起習柔道,係真既(唔係因為權位而獲贈既榮譽)四段,騎馬、臥冰、打獵...無所不能。而且,大學畢業後加入KGB(即係CIA/MI6/國安部),做咗十幾年特工,話唔定人都做低過。我早就說過:如果全球領袖開奧運會,十個金牌怕佢一人包辦九個,犀利過昔日美國既飛魚Phelps(菲比斯)。
    即使法統揮拳係暗示派兵開戰而非與普統個人比拼,我也唔敢話西方一定贏。睇眼神、往績都知,俄統為人狠辣,日前先至話:針對叛國者,雖遠必誅。此前,最大的反對派咁啱咁巧係獲釋之前死亡。西方敢出兵,我絕對不懷疑俄統出核武。你真的準備show hand?
    俄這兩天再次大舉轟炸烏克蘭首都基輔。看電視新聞,縱使打來的飛彈都在半空被烏方攔截,但飛彈碎片仍對地面造成顯著的破壞。鏡頭前,首都市區的一個炸彈窿估計直徑4-5米,深超過1米。試想,彈片若落在民居,傷亡不簡單。
    寫到此,又已太長。難以回過頭去講第一幅的本地照。希望明天吧。Good night.

沒有留言: