2019年6月29日 星期六

190628六晨31°C 78%:對華最新出口違禁品

   AD今日國際頭3條既標題總結得好嘢,一睇就明。玩股票既話,甚至足以幫你決策。將3條標題連成句子也就是:

   Apple轉型,設計師發揮空間銳減,與Steve Jobs合稱「矽谷Lennon and McCartney」既Apple復興功臣、極簡美學設計大師Jony Ive離巢,創辦LoveFrom自求發展。


   八卦的話,咁啱咁橋,John Lennon同Jobs都英年早逝,僅Paul McCartney和Ive在生。

   唔使講,Ive早已成爲國際科技戰略的頭號爭奪對象。身在大阪的阿Trump怕呢一分鐘會同習生講:Jony仔既LoveFrom係自由世界對華既出口違禁品,唔准接Huawei order㗎!邊個違反禁令,我打到佢趴!

   至於我話AD標題叻,純粹係出於本行:新聞角度+文字功夫,並非政治上爲其作嫁。我好希望《文匯/大公/環時》既取材、用字都更厲害,打到班反骨仔女嘔血。愛國加油!
   但現實中,又似乎反骨仔女大都有創意過建制人。原因可能係思維方式。建制人照板煮碗,甚至不會去想天馬行空。反骨相反討厭循規蹈矩,日常可能行行企企,看似頹頹廢廢,但往往不按牌理出牌,一出手就玩嘢...。
   最近香港空前反骨,長時間成爲國際頭條。藉機G20國大阪峯會,在港公開用10種語言呼籲各國「拯救」香港,在全球各大紙媒上登全版廣告嗌「救命」。由告洋狀升級爲告「球」狀,孰不可忍!
   當然,第一個想到的是:全球登廣告,千萬港元起跳。邊度離咁既錢?Trump似乎唔係好Like CIA,應該唔會咁慷慨。唔通AD(唔係AP呀!)既Jobs因爲最近香港反潮紅遍天下,本來既仙股逆市狂升,套現咗幾十億?
   以上純屬笑話,週末三天開開心心迎接回歸,切勿當真。

附:其他報紙同一條新聞的標題:
iMac iPod救活蘋果 設計大腦離巢創業 未有替補人選 股價應聲下挫〉;
iPhone設計總監離職 蘋果失「靈魂人物」iPhone設計總監離職 蘋果失「靈魂人物」


沒有留言: