2019年6月11日 星期二

190611二晚雷雨:吊命

早上開Viu,沒看熒幕,知道比數就算。但竟然遇到將近50年前類似的巧合。
總比數落後1:3的灣區Warriors(金州勇士)末段落後幾分下,最後一分鐘靠三分波反壓多倫多Raptors(速龍/暴龍),得免出局。家人飲得杯落!
72年奧運籃球決賽,美國對當時的蘇聯。美國的籃球本來遠遠拋離第二位。但當時奧運仍屬純業餘,無職業運動員。美國隊由二線大學隊球員組成(一線大學隊球員可能已獲贊助),蘇聯才有機會。
決賽是美國時間下午,我剛好由芝加哥到紐約串連,在華埠的釣魚台運動竇口,與同學攤在地板的牀墊上看直播。最後幾秒鐘,美國憑一個波(當時冇三分波球例),以50:49僅超前,全場雷動,美國球員亦跳起慶祝。
點知球證去場邊問過,轉頭話:仲有三秒鐘!蘇聯在底線開波,一手拋到美方底線,蘇聯高佬跳起搏入樽,美國高佬排嗮係自己籃底封網。唔入。美國隊以爲得咗。點知球證話唔算,蘇聯底線重新開波。
如是反覆咗三次。第三次竟然俾蘇聯高佬係美方籃底托到個波入網。球證舉手完場。蘇聯反以51:50壓倒美國,全場發癲。唔使問,美國只球員衝埋計分台,幾乎un冧張枱。但唔知點解,抗議無效,蘇聯名副其實“執金”。
有人話球證偏袒蘇聯,唔知係唔係來自共產陣營。有興趣可Google。
記得那一刻,身旁的同學都係保釣人,親共反美,有人係牀墊上大叫大笑。
我對美國從來不反也不愛,只博得一笑。

沒有留言: