2019年6月18日 星期二

190618二晚:唔辭難收科

   剛才四點鐘的”道歉“,一不提”撤回、撤銷暴動指控、下台”的遊行訴求;二不覺其誠,還不如TVB專訪。我冇遊行都唔收貨,何況過去兩次的百萬行大衆?
   客觀上,呢個talk show實在反效果。試問點收科?
   三大訴求裏:撤回最易做,衰在面子落唔到。暴動指控弊在涉及警隊文化:我收你order做醜人,而家被人鬧又要我孭,你老母!失卻軍心,政權難穩。
   至於下台,“非本人可決定”純屬當局解嘲。上面一切睇黨,想做點會做唔到?當初董建華腳痛,你信?60歲的女性,腰痛很平常。大可學我,帶個腰封出鏡,道歉道別。大家都會祝佢早日康復。我個物理治療師好好,很願意推薦。
   竟然一樣都唔制,咁就後果自負!
   我跟唔貼新聞。後來先知,佢最大鑊唔係唔撤修例,而係話與民衆對峙時,警隊用武「天經地義」。係今日既氣氛下,單呢句已足以去職!
   腰傷三個月以來,今晨第一次路經金鐘。通往中信的有蓋走廊,標貼鋪天蓋地。針對警方‘暴力’既更多過反修例。用詞集中係一個shoot字。你作爲最高統帥,竟然話shoot my son, my mom, my sis, my student....「天經地義」。試問點肯俾你做落去!
   行政會議召集人公開說,呢次修例工作“完全失敗”,你應“多次道歉”。建制中人雖一再強調辭職不可行,但看語氣,上頭的意思多過真心。
   若此,你正如剛才外記說,已成lame duck,如何履行職務?手下就算繼續返工做嘢,也唔會落力。因爲,750萬人怕有三分二憎你,一半與你勢不兩立,你講乜都頂番轉頭。餘下的怕也想你走,以求重新出發。死拖落去只會荒廢自己的光陰。不如退一步,在內地委任的其他崗位上爲港出力,將功補過,同時爲家人盡妻子和母親之責。
   我唔夠敏感,好多嘢都低估咗。上週三警民衝突後見田北辰出鏡,才醒起係噃,咁就真大鑊
   佢話:有人怕六四在港重演。的確,如今西媒已連日用香港做頭版頭條,而且都站在港人一邊。若再來一次對峙,有幾個平民遭遇不幸,香港難免暴動,西方將全面孤立中國。現在人手一機,個種壓力非30年前連電腦都未普及時可比。對美鬥爭唔使 諗啦。
   若此,中共死也不肯平反六四,係頂硬上維護所謂的革命傳統,但內心其實叫苦。
   日前還有一個說法:提名港人角逐十月公佈的諾貝爾和平獎。客觀上的確有機。750萬人的城市,連續有百萬人遊行抗議,史無前例。我係評委,也只能say yes。
萬一真的來個翻版“六四”,咁就更攞梗。西方甚至要開門庇護港人。中共無論點阻都頂不住。
   最後,證實了此前的觀察:港青吸取了佔中的教訓,由激進退回到持久、多元、多層的鬥爭。上次霸住主幹線79日,令民間的同情轉向。當然更不能用旺角暴亂的方式。要讓市民看到抗議者是公民社會的公民。例如:在遊行中'紅海開路',讓大巴通過。
   電視拍攝到抗議者討論,最終決定撤出主幹線,讓市民上班上學。這完全正確。不能將未加入抗議的市民當人質。每個人都有必要做的私事,公民社會要諒解,不能因爲對方不支持抗議,就當陌路人,唔理人家的需要。呢個同醫生、律師既專業操守係一樣既。所謂無類也。
   抗議者有此’覺悟‘,當局無可能翻盤。

2 則留言:

匿名 提到...

其實呢個人數,如果大陸出解放軍,西方同樣可以即時出兵軍事佔領香港,至少撤走僑民先。

匿名 提到...

"如果大陸出解放軍,西方同樣可以即時出兵軍事佔領香港"
唔感到西方邊個國家會出兵,遑論佔領香港。現在西方各有自己難題要應付,香港有稀土?有石油? 只為正義?
你發香港獨立夢? 得閒硏究歷史好過啦啦!