2019年6月9日 星期日

190609日大遊行深夜:死結死結

24萬肯定唔只。103萬又太「精細」,你估有國安既辨認科技咩?製造超越8964既100萬之數,以證港人有史最惱之卦?
我比較相信超過2003年既50萬。
但無論如何,我估都唔會撤回。關鍵在北京落唔到面:全世界都可以引渡,唯獨你老豆我唔得。我咁厲害,叫我點忍?
何況,我正與美國撼緊,點可以示弱,俾人笑自己仔女都管唔掂?
但唔收科,港人又點肯。死結死結!
8.31個次引發佔鐘。呢次應該唔會,但睇罷更麻煩。
班靚好叻,學得快,連毛主席當年打敗國民黨既戰略都活學活用:打游擊戰:運動戰,化整為零,全球散開,與港同道內外呼應,有理有利有節。在港的做烈士,在外的做鬥士。
相反中國在可見的將來比較孤立,大國裡只有俄羅斯一個朋友。其餘的friends大都不登大雅之堂。

3 則留言:

Patrickov 提到...

俄羅斯都唔會係朋友

俄羅斯差極,至少佢個總統係民主選出嚟。而且佢早喺蘇聯時代已經廢除死刑,可以話喺好多方面同歐洲其他地區看齊,唯一可以話佢嘅係佢對鄰國同美國一樣咁霸道。

中國係兼美俄之惡而無美俄之美,再加上唔似沙特咁識氹鬼佬,真有起事上嚟,相信佢個處境唔會同軍國主義日本或者納粹德國差好遠。

Patrickov 提到...

利申:今日有出

匿名 提到...

撒就一定唔會撒,未行巳經知,因為要畀你班香港人知邊個揸莊。 今次人數大約係03年嘅double。同樣下晝三點銅鑼灣插隊,03年我行完一轉如果想再行多轉都應該夠時間,今次行完已七點幾八點。