2018年11月21日 星期三

181121三午後雲27°C 71%:無意定有意?

   無意定有意?驟眼看去,〈駐美專員:續解釋港獨有優勢〉的標題,你會解作:「港獨-有」定係「港(既)-獨有優勢
   有人想測試是否有東廠存在?
   ‘丟’:香港似乎所有經濟民生指標都輸俾新加坡。一般人唔care,本土作爲社會左派,怕更以此爲榮。但中國會覺得冇face。
   愛國無價:馬拉松國手衝線被塞五星旗,nano之差失錦標(),令人想起日本中國通加藤嘉一的書名《愛國賊》。
   學乖了:台九合一投票前夕,〈金馬獎「台獨」風波 北京低調免為綠營拉票〉。
   “You're fired!”特統唔收CIA既報告,原來因”America First”,唔俾俄、中搶走千億美元既沙特購武合同(181122後補:原來唔止售武,〈特朗普感謝沙特令油價下跌〉)。講真,世間有邊個記者敢話自己值一億?但換王儲,沙特就會改投俄、中懷抱?
    BBC紀錄片話,沙特要卡舒吉碎屍萬段,係因爲其爆料,話王儲掌權後既改革認真鐵腕,連骨肉兄弟都被’伺候’。
   日前新聞說,沙特有三四千個王子,夠開中國既「兩會」。中國古時皇帝號稱三千妃嬪,但即使加埋親王之後,下一代大概也不過一百幾十。沙特人篤信伊斯蘭,國王、親王應不會用人工受孕,能力認真超人。但一個王子怕年使百萬美金,呢個王朝單靠油夠食?
   奇蹟:高457米100層原名John Hancock Center的芝加哥第四高樓,升降機斷其中一纜,急墜84層,無人受傷,認真要還神。此樓我讀書時已落成,由上到下黑漆漆,當時好似全美最高。

沒有留言: