2021年6月23日 星期三

210623三近午29°C 80%:疫情千祈唔好由α玩到ω

21.06.23:國安第一案今開審;主席與航天員/太空人通話。黨百年大壽一周倒數,好事相信會繼續來

再見了,孫楊!會出國嗎?3年後的奧運在池邊上YT做KOL?

東奧倒數30日。日前首見有外國選手入境時確陽。遲早有抵埗者漏網,在奧運村傳開,而且多數會係最流行的δ(delta/印度)變種。

日方被指對印度運動員入境檢疫特嚴,有違平機。但有人攞牌,有人初賽就出局。all athletes唔喺話not created equal咩?

台渴疫苗,獲日、烏雪中送炭。但只有零頭,更只限AZ。會不會係自己人唔用既賣淨蔗?

AZ最新既傳聞係:台灣有母親打AZ後哺乳,初生嬰亡。我唔信AZ咁厲害。但人為自保,寧可信其有。邊仲有孕婦敢打?

而家先醒起:A與Z係英文字母的一頭一尾。記得《聖經》有句用希臘首字母α/Α和尾字母ω/Ω的經典。翻查原來係《啓示錄》裏神自己的話,意指我既係最先的,也是最後的,亦即從亘古到永遠。引申離講世事,或可解作承先啓後。

但講疫情、疫苗副作用就保你大,千祈唔好承先啓後。

沒有留言: