2023年10月28日 星期六

231028六26°C 83%:My good day…

     近日小小不適,多多唔聚財。用藥房買既藥無效,只好求醫。
    由於星期日診所休息,昨晚週五由傍晚起,致電區內的普通科門診預約。但電話錄音照例話:未來24小時亦即週六全日額滿,請我過一個鐘再致電,看是否有人取消預約。
       我邊撥電話邊祈求。但打足一個通宵,甚至逐一打去區內不同的政府診所,都係同樣的錄音。
    到將近天光先醒起:自己蠢,邊會有人半夜三更致電取消預約架?真有人取消,怕只會係朝早。於是,準備早上醒來再碰運氣。醒來後,過咗一陣再試,頭頭兩句錄音仍然係:(我致電的)診所額滿,但話音剛落,女聲轉而話:區內另一間診所有位,請輸入(個人資料)。我照做後果然約到。但係:不但地點遠,而且離預約的時間只剩1個鐘,我立即要換衫出門,路上還要一眼關七,遲到會俾人cancel。
    好在診所近地鐵站,一路順利。我以前未來過這間診所,但相對唔算逼,秩序良好。更有幸者:幫我睇既醫生好好,檢查不嫌其煩,盡責,有耐性,態度、語言都好soothing。
    步出醫生房後好感恩。雖然焦慮咗一晚,但奇蹟地在最後一刻輪到籌,又順利趕到離,見到好醫生,祈禱有功。
    而且,難得離到政府診所,索性順便打埋流感針,省得第日再奔波。
    但新冠就冇打,想等埋新一代既XBB。“希望在冬季“啦!
    係診所出離,天氣上佳,難得朝早出離,索性食個早餐慰勞自己。離開診所的地區時,更買埋兩餸飯,成日既需要都打發了。
    What more can I say? Except thank God for this Saturday.
    但相比之下,李前總理真係唔好彩。
    今晨新聞話:李生出事時,可能是在上海的賓館游泳,突然心臟病發。送到最近的好醫院搶救了十幾個小時都救不回來。
    最後,昨天的本博記錯了:李前總理其實今年3月兩會後才退下火線,退休至今僅7個月。上天為何不能給他多點時間?
    最後就今天的好彩記一個生活智慧:政府普通科門診預約電話錄音慣常說:
    (患者致電的診所A)額滿之後,接著說(大意):鄰近的診所也額滿…。
    我以往對後一句不以為意。因此,昨晚逐一致電同區的其他診所碰運氣。
    原來,預約者致電的診所額滿後,系統會自動搜索同區的診所,有空缺的話會報上供預約者考慮。
    換言之,在同區的各診所裏,患者只須致電一間。我今晨最後一刻得米,就是拜診所數據庫之賜。雖然要搭10個站地鐵,但總好過週六、週日焗係屋企唔舒服。而且週日診所休息後,週一預約爆棚得更犀利。
    但點樣能夠讓多的有需要睇GP既市民預約到,唔使咁焦慮,好考當局的創意。當然,更重要的是資源。

沒有留言: