2023年10月5日 星期四

231005四1號30°C 57%:港隊週六good luck!

    颱風又來了,驚唔驚?
    上次睇港足鬥外隊,怕有40年。
    昨晚本來也無意睇,但見港台即時報道落後0:1,好奇上網睇直播。
    惜接收差。最怪的是一開聲就凍結畫面,最後只好睇默片。
    更唔好彩既係,遲開錯過了第1個波後,由於收音故障,等到我認命,關上聲道睇默片時,港隊已失卻第2個波,敗局底定。日本隊其後入既2個波純屬錦上添花。
    要給港隊credit的是:博到最後一刻,冇放棄,唔似我所知的年代,一落後就放per。
    但昨晚可以批評的是:唔止一次,搶波時出手難睇。弱隊求勝心切,用超技術搭夠或在所難免。但香港在亞洲以文明著稱,切勿自毀長城。
    週六晚或者再捧一次港隊vs烏茲別克的銅牌戰。Good luck!
    昨晚港足完場後,電視台點算亞運獎牌榜。不怕說,我睇到唔係開心而係尷尬。
    一眼就覺得,中國(內地)的金牌>其他各國地區的總和;金+銀+銅合計相信亦如是。
    其他國家的人心裡會否嘀咕:贏我有乜咁大不了,有本事同西方人練過!
    何況,這次的亞運,好多項目似乎超越奧運,係東方甚至東亞的特技,例如圍棋、中國功夫甚至中國象棋(我沒有注意是否有中式踢毽子)。呢的項目是否衝得出東亞?如果不太可能成為世界性項目,難免予人辦比賽頒獎俾自己的閒話。

沒有留言: