2023年10月22日 星期日

231022日晚25°C 75%:希望是杞人憂天

    今日繼續金秋,日間靚到冇影。可惜係星期日,費事出街逼。
    聽日重陽紅假,但多少都要出去轉個圈。
    港有癌末後生男捐80萬資助兒童癌症的防護,但亦有職業據說係社工既後生阿媽,因為公院遲遲未輪到佢阿B睇症,懷疑將個B掟落地下整傷離加快進程。
    香港社會既關愛進步好快,我估而家係東南亞數一數二。但反過來,用Dickens既思維,我地既有最好既人,同時也難免有最衰既,關鍵係好人是否>>>衰人而已。萬一唔好彩撞到個衰人,也可能好濕窒。
    至於懷疑利用外來難民既資助呃錢後北上既女老細,坐高鐵回港自投落網,恐怕有人係上邊發功,佢走投無路之啩?否則邊會咁便宜。
    由此想到一個可大可小的問題,但我估有關方面係幕後已經發功:此刻,穆斯林與以色列人、猶太人勢不兩立。歐美有萬計的人上街,更有個別人暗裡行兇,為巴人出頭。香港而家唔上得街,最怕有人谷住度氣,製造麻煩。
    香港好在猶太人唔多。但我以前見過,週五黃昏有頭戴小黑帽、膚色接近白人的男士在住宅區的街道上走動。十幾年前,甚至見過黑長袍黑高帽,兩鬢垂小辮子的中年男士。住過紐約就知,呢的係乜嘢人。猶太教每逢週六係安息日Shabath day,週五晚要聚會,相當於基督/天主教徒星期日上午去教堂。香港甚至有猶太小朋友既幼兒園。
    猶太人由於歷史背景,警戒度比較高。如今以巴戰火一觸即發,居港既族人相信早已與有關方面聯絡,採取相應的防護。但香港方面有必要認真防範。只要有一單意外,NYT等美歐媒體就上頭。我地幾落力唱好香港開放都冇用。攞猶太人離報復既人,通常係情緒性的個人,不一定是有組織、有計劃的恐怖活動,正式的情報防不勝防。
    至於以巴雙方,你放兩個‘美’女人質,我放20架貨車送民生必需品入加沙,雙方大致對等:對於解決問題都係杯水車薪,但總好過冇。
    歐美、阿拉伯世界、土耳其等深知以色列手段準而辣,加緊在幕後斡旋,避免加沙生靈塗炭。
    中、俄也很努力,但限於意識形態,我懷疑對以色列起得了多少作用。
    也許我懂得太少,總有一個疑問:哈馬斯的人如果被逼得太緊,由加沙遁入阿拉伯世界,在各國散開。阿拉伯地域如此大,以色列難道敢派特工、特種部隊,逐個國家去追殺。二戰後,以色列CIA的Mossad在全球追殺漏網的納粹戰犯,因為對方可能只是幾十人,個個孤身,隱姓埋名。但遁入阿拉伯世界的哈馬斯,肯定有武裝,Mossad有何辦法?

沒有留言: