2022年2月4日 星期五

220204五晚14°C 65%: 多謝今朝既姑娘與醫院

術後將近10日,靜止時唔痛,但曲身、轉身時,似乎觸及某點就會痛,程度輕則3,重則5。縱無礙起居,心理威脅大。去醫院拆線時問,一般會痛幾日?姑娘話人人唔同,答唔到你。
我算忍得,但呢次傷口日常就痛,拆線前好擔心,連日默禱。
今朝一瞓上手術牀,姑娘就發覺,傷口既膠布黐得好實,要用液體處理。聽來好似話,膠布溶係皮膚度,要用液體處理過先揭得起。我讀化學出身,要消去緊附的物質,酸液最有效。但酸不能用係皮膚度,可信有安全既代用品。我倒吸一口涼氣。好在姑娘輕手郁咗一兩分鐘,就無痛解決咗。
接著係戲肉。姑娘出手前話,覺得好痛既話,請示意,俾你抖抖。我更擔心,必要時屏氣咬牙。與此同時安慰自己,睇過醫學史,古時冇麻醉開刀甚至截肢,死亡率高到二分一,自己只係小兒科。
姑娘「埋頭」苦幹。我眼望頭頂德文品牌既手術燈,心中默禱,感到皮膚上有輕輕既掃動。一兩分鐘後,有一下近似拮針既感覺,以為離啦。點知,剛做好心理準備,姑娘就抬起頭話,拆嗮啦!埋咗口啦!但暫時要再黐塊膠布,三日後先至撕...。
咁輕keng既?仲以為聯咗幾十針,掹番條線出離會好辛苦。Hallelujah!我連忙多謝姑娘好手勢。
近幾年,光顧過呢間醫院不下十次,其中三次係小手術,所遇到既醫護都好關切,作為病人感覺良好。我將近100歲既阿媽最近都由安老院送過入離。希望上天俾我復原後,仲有能力離做義工,回饋社會。
God bless 照顧過我既各位醫護、阿姐阿哥。

沒有留言: