2023年6月16日 星期五

230616五晚26°C 93%:我有Apps phobia

    難得上午出外辦事。撞正黃雨,兩個鐘後回到家仍照頭淋。香港霪雨不多,撞中亦算有運?
    手機日趨萬能,購物、覓食、申請、預定、付費…都要apps。有的嘢只能用apps做,唔接受上門辦理。
    在家雖然日日都用電腦,但手機熒幕小鍵盤更小,加上熒幕轉眼就熄,高齡人眼慢手慢,手騰腳震。
    常用的用戶名、密碼少說也有十種。每個apps都要鍵入,按錯一個鍵就被踢出app(apps為了保護用戶,不顯示鍵入的符號,打錯字都唔知,只知道被reject),甚至被網絡懷疑係hacker,心理威脅很大。
    今晨不得不專程去辦事機構,請職員教我裝一個app。搞足成個鐘,先後要兩個職員幫手先完成。萬二分多謝!希望下次自己再入呢個app時順利過關。
    過程中最開心既係:發現該apps接受指紋(稱生物認證)進入。
    我立即話O。善用手機者或寧可鍵入密碼,怕指紋被「送終」。但老嘢冇乜把柄,只要指紋能簡化程序,唔理得咁多。容貌辨認我都唔怕。你個樣,身份證檔案都有啦!
    記得八達通初出時,提交立會討論。泛民有Orwellian nightmare,驚當局用出入地鐵巴士、商鋪的記錄來track人。香港近年的一些問題,就係因為有的人prgressive過頭,凡事驚到盡。唔知道2019年啲黑衫人買一次過既飛搭地鐵去上街,當局係唔係就拉唔到呢?
    有留日期間上街「為港發聲」的女生回港後被捕,近日上庭。原來被人係日本spot and report。黃人怕會問:告密既係「港藍」定歐美說的「外來警察」?但whoever they are,關鍵係想玩野就唔好再返離。網絡時代,欲要人不知,除非己莫為。當局手頭有成千個cases,我估都唔想你返離增添佢地既麻煩。Simple and naïve到咁,冇人得益。 

沒有留言: