2022年5月28日 星期六

220528六晚29°C 81%:睇開的啦!

連日陰雨後,終於放晴,得以在戶外晨運。但gym班報名則多年來第一次落空。客觀的說,責不在我。

上網報名時,一如往常地填報賬號,怎知突然跳去另一頁說:

密碼過時,要重訂新密碼。

但邊個會事前念定備用既密碼?臨急被人out,即刻窒咗。總不能用身份證號碼、生日、住處吧?即便臨急用一次,報完名就改,也太冒險。同樣唔可能用ABCDEFG、1234567之類,會彈番出嚟,話唔夠安全。

更麻煩的是,密碼按規定至少要8個字符,有齊字母大小寫、數字、特殊的符號。

一般網站會列出所有可用的符號,例如“_ &...”,而不是說「特殊的符號」,唔講係乜,也不能按「特殊的符號」入去睇答案。

不用說,揀咗了個密碼就被彈出來。重複了一兩次後,想報既班就滿額了。

好,認衰,改密碼,準備下個月再報啦!按進「忘記密碼」的網頁,回答了開戶時定下的私隱問題。網頁話答啱咗,會來電郵通知我按入特定的網頁重設密碼。至今已12小時,毫無動靜。

一般來說,重設賬戶就像網購,同場即時收到電郵或電話簡訊,附上臨時的密碼。12小時都唔覆,我估再等都係廢既,怕要去衙門見官。

這不知道是否與2年半疫情,文康活動長期停擺,有關的部門連月WFH有關?但這是年開支6,000-7,000億元的大政府!

再說,回到開頭,我既賬戶和密碼用咗十幾年,當局從未說有問題,點解今晨突然在最急著過關個刻失效?

事後有友人話:原來而家文康當局規定每半年要改一次密碼。這顯然是擾民。連銀行都冇話,存戶每半年要改密碼。報文康活動,最要防的不過係炒場,危險得過銀行戶口?

即使真有必要每半年改一次文康密碼,我也從未收過通知。

細路都知:不知者不罪。事前不通知我改密碼就踢我出局,係違法既!

怪唔得呢個政府做咁多嘢都冇人話好,反而專俾人踢籮友。總有人想司法覆核,又在所難免。

公務員死咁維護自己加薪,可以理解。如果我有咁既鐵飯碗,恐怕都大條道理。但好似近日爆出既滅鼠符碌,正如今日唔通知就foul我既密碼,多少說明一啲公務員得過且過。做少啲、走精面,俾公眾抽秤到既機會可能係1%。執正做好,唔單止攞苦離辛,更怕太認真,得罪九成既同事,因為暴露咗大家既問題。

所以,睇開的啦!

沒有留言: