2022年5月7日 星期六

220507六晚24°C 81%:聽日3料齊飛

 明天大日子:母親節+佛誕+特首選舉撞埋一齊。祝各位如意。

我唯母親節有份。一唔係佛門弟子,二冇工返因而冇假補。至於選特首,更唔使問啦!你如果有票,enjoy!

再加上年紀,對公共政策已經冇乜可以預期,只求平平安安,因此對新特首也冇乜期望。

到擒日閱報先醒起:我在社會上唯一的利益可能係安老。老母「入院」不止5年,條件說實在的比較勉強。但限於能力,只能將就。再過5年,說不定輪到我,到時要有心理準備,睇鎹食飯。將自己交托俾上主,希望最後的階段順利度過,少連累家人。

睇影視,發達國家的安老院令人羨煞。日劇經常有安老題材,設備整潔寬敞,氣氛恬靜,室外有花園,真係寧養。即使冇人離探都可以放得下。

記得有政治重量級人物建議在保留地的邊緣興建新一代安老設施。如果有日劇設施既級數,一怕打崩頭,二怕住唔起。幾年前為老母物色安老院時,家人已shop過下。設施內有護士常駐的每月要幾萬。而家肯定唔止。以香港而家既人工,到我要入住個時,話唔定要7-8萬,絕不簡單。

聽在美國的友人話,美國較decent的安老院,每月都要過萬美元。係發達國家里,美國幾乎係唯一醫療主要靠私營的。養老自然一樣。

至於最後的歸宿,我的理想是:到時仍然可用的器官可以捐出,自己就入海漂流,遊遍5大洲。

今日有家事,就不另講社會了。Happy holidays!

沒有留言: