2022年5月3日 星期二

220503二晚23°C 65%:開心的一日

5.3二,好日!

1.陰雨2日後放晴,且有風唔熱。

2.防疫提早鬆綁。

3. 證實東鐵過海段5.15通到金鐘。我唔怕悶,對鬆綁遠冇常人咁緊張;但愛城市,對延長地鐵額手稱慶。

4.友人轉來一張我同4個人係山頭影既史前相。場合、地點我毫無印象;4人裏只認得1人。經友人點醒,先記起係為一份新型週刊開荒既年頭,其餘4人係一眾後生同事。由此又想起當時其他的同事。

將近10年前,也有友人傳來一幅我與家人在紐約華文報館拍的照片。

謝謝這些朋友。典型的禮失而求諸野。希望各位幾已失散的朋友合家安好。

反過來又想起一位前不久離港的朋友。以前去看他,懶得轉地鐵,寧可等長線巴。如今東鐵可直達,但又沒必要矣!

不怕說,到此年紀,我好冇大志。每朝醒來,冇唔好既感覺就好感恩:又多一日!Enjoy,但出入小心!平常所謂開心,也只是行街買餸洗碗去到廁所,偶然3點3係快餐店食個乾牛河x熱奶茶。

午飯後,趁好天去維園行大運。由電車路橫跨成個公園到海邊公路旁,再經維園的一東一西折返電車路,幾十年來第一次。經過一眾足球場時,想起而家唔使每年一晚俾幾萬人霸嗮所有足球場,冇得踢波。耳根清靜!電車路入口處既維多利亞女王銅像,應該也不會有人再淋紅油。

維園出來後,經禮頓道西行到灣仔,看沿途的變化。路經St. Paul Convent,想起何詩蓓。她不僅體育成績值得欽佩。父母從事金融業,不用說,收入很高。父親是愛爾蘭人,女兒的樣子擺明鬼鬼地,兒時肯定以英文為母語,卻不入國際學校,而是送入local school,要兼讀中文。大個咗唔單止通粵語,會考中文甚至有花。這在華洋各半的家庭里,怕百中無一,係港人既榜樣! 

沒有留言: