2022年5月18日 星期三

220518三晚24°C 65%:信兩成都嫌多

怕聽日鬆綁2.0會逼,今午去金鐘試坐東鐵過海段。但沒有在會展站出車觀賞站內設施。

過到旺角,路過電腦中心。對著大門的樓梯不見有人上落。上到第一層,商鋪都開,但賣的幾倍於看的,看的又幾倍於買的。而且,看的似行街多過shopping,最多不過買一兩百元周邊。我只在十幾二十年前被大陸杯葛的高雄見過咁淡既商場。只不過呢次改拍疫情烏蠅。

沿彌敦道南行,路經幾個月前門口仲有十個八個後生輪候既日本牛丼連鎖。呢次門口竟然冇人!今日既後生敢作敢為,唔會因為第五波而縮沙啩?除非我等聽日鬆綁2.0再離睇,否則難以確定原因。

接著去新填地街市買生果。呢個街市夠街坊、基層,顧客有揸柺杖既婆婆、南亞主婦,偶有全身黑袍半掩面既穆斯林。檔主一般也比較好相與,光顧十蚊都「多謝」。我也好「唔該」啲檔主阿叔阿嬸。

不用說,油麻地居民多基層,街坊既街市主要賣大路貨。中上客買生果會揀鄰近既日式果欄。後者賣靚貨,價錢係街市既幾倍,而且有街市冇既精品。

今日對我離講,最震撼既報道係傳統大報有長期專欄說〈元老施壓 習下李上〉

此欄收費,我只睇到免費閱讀的頭一段。摘錄如下:「習近平將無法連任,或需交出經濟大權,由總理李克強接掌...證據...是李克強近期在官媒曝光率上升」。

呢種中南海「小道」在文革後期到改革開放初期不稀奇。當時誰是元老很清楚:以鄧公為首的黨國元勳。但回歸後這25多年,這類傳聞基本上絕跡。即便內地既14億人恐怕都冇念過,有邊啲人會叫做「元老」。

港已進入新時代,唔再係亂噏既年代。這種無厘頭,信兩成都嫌多。

但與此同時,港台網站今午17:13說:〈李克強早上到雲南視察 並出席雲南大學畢業生招聘會〉;接著20:18說〈李克強:新措施能用盡用 努力使經濟較快回歸正常軌道〉。一天報兩次,的確不常見。

不過還是那句:放開吧,中國吉人自有天相!

沒有留言: