2022年6月28日 星期二

220628二晚30°C 75:的確應該係誤殺

近日,香港一成人很忙,確保領袖蒞臨順利完滿;九成人很閒,坐待大慶降臨。

疫情平穩,警報解除;至於保安,歷經2年掃蕩,對手早已破敗,只須擺出強勢,就無人敢動。

這包括:展示搜獲懷疑出於政治動機管有的武器、請特種部隊(相當於內地的武警)著新制服持槍行beat、從內地引入防暴裝甲車。

有人會視為「高壓」的證明。但我猜:當局示強,其實係pre-empt,嚇住所剩無幾的呢類人唔好郁。

看近月的姿態,上面想懷柔多過強打。拉人起訴投獄,市民唔Like,司法做死,政府分心,予西方藉口。因此,只要死硬派不輕舉妄動,就可騰出手來,從民生經濟角度執番好香港盤棋。捱過呢十年八年,港人在政治上也就騰籠換鳥,唔再好似英治下成長個班友咁反。。

因此,請特警show quali,目的係嚇住班人,而唔係想出手。你唔Likey,唔該你閂埋房門,唔好俾我見到。我大把野做,唔想係你班人身上嗮時間。但如果你逼我,我也絕不客氣。Your choice!


6.30-7.1,餘下唯一的變數係天氣。據說到時或有風雨。但周四五天氣即使不穩定,相信也只短時間影響局部地區,與領袖在港的行程無涉。


就09年的眾多案件,自由派媒體慣性地用對被告有利的角度來報道,這種疑點悉歸被告的英美法治,去到盡其實好sick,反過來造成好多厭惡性的後果。Vigilente、Dirty Harry的反動就係咁離既。

係呢方面唯一值得稱讚的是:青年擲磚死人案,法官主動將控方主張的謀殺,改為誤殺。

因為按常理,涉事青年當時無疑瘋狂,但並非刻意針對死者,而只係盲目地擲出,咁啱撞到正。若真係想攻擊死者,恐怕唔一定有咁準。因此,誤殺係啱既!

沒有留言: