2022年6月20日 星期一

220620一晚29°C 78%:香港好唔好?

請為她祈福:24歲的何詩蓓休息了半年後,再次因腳踭的傷患退賽。


本地確再增~1成。

再過2-3天,父親節家庭聚會的傳播會令日確增幅>1成,源頭多來自食肆。但除非不巧有超級傳播者,否則仍屬可控。只不過10日後的回歸25週年慶典會更緊張。

比較出奇的反而是:長期追隨內地清零的澳門反過來失守,要與珠海一併收緊社交。不是被香港傳入吧?


記者出於你我都知既心理,追住幾個冇得留低既問責官,係都要篤餐飽。

好心啦!人地都走囉,還不如留番的精力去追班新貴。後者先關乎750萬人未來5年的福祉!

再講,出局既高官通常好快就有高薪閒職俾佢地落腳,到時先鋤都唔遲。

港記似乎永遠係勤力可恭、深度可歎,多少反映港人快而淺的思想水平。


其實,單看過去5年鏡頭前的對答,就懷疑現政府有好幾個問責官點可能係400萬一年既精英。林鄭顯然相人有愧。希望呢的人今後唔好再尸位素餐,老老實實做個中層管理啦!


呢兩日回晴。預報會好天到下週一。俾攔門雨屈係室內十幾日既朋友,大可趁機報番行山既仇。

今午我也終於去食番個大排檔乾牛河。炒得仲可以,但牛肉老。找數時,事頭婆連聲多謝,我也好唔該佢同一眾員工的努力。

幫襯咗十幾年。彼此唔識,冇問姓甚名誰,甚至刻意唔問,但顧客與顧主彼此尊重,甚至多謝。這就是 「人情」:人海之內的情味。

香港好唔好?我覺得就關愛來說,最近呢30年,進步咗好多好多。而家大家普遍尊重大家,有同情心。唔再係當初難民時代,好多人迎上踩下。而家冇人敢唔尊重窮人、弱者。老弱傷殘行過,大家都會自動讓路,知道人地辛苦,敬重人地既努力,希望人地好!

中青兩代唔Like政治待遇,絕對可以理解。但當初爭取待遇時的立足點完全脫離現實。最後變成上位者反過來用毛澤東矯枉必須過正既殺手锏,將問題推向另一端。

他日要回到合乎香港的地步,恐怕真要10年。我應該是看不到了,你地good luck。

沒有留言: