2021年5月8日 星期六

210508六午30°C 67%:未成年既國安人

4個隸屬「光(相信指光復)城者」的中學生,包括1應屆考生,夜間潛入自己中學擬偷化學品,失手被擒。

我出身化學。當時讀化學必定要溝過王水(1份硝酸+3份鹽酸)、搞過氰化鉀(俗稱山埃cyanide,當時可說係最毒既毒藥,一吸入就會凝固啲血,使無法運送氧氣到身體各部位,基本上冇得救。我真喺有個同窗做研究時死於cyanide),算係最危險既實驗。但我生性唔鍾意郁手,讀化學其實唔係好啱,後來改用計數代替。

回到正題,初看標題以爲學生偷化學品係前年既事,依家開審。睇落先知係國安時代既新嘢。

盜竊本來不歸國安,但孭住組織名就麻煩。

且看誰是第一個未成年既國安人?

日前剛有幾個中學生夾份搶金鋪。轉眼又有學生非爲錢去偷嘢。我敢話,絕對會有後生爲咗幫人而偷嘢。

而家啲後生確喺敢爲、有創意。怪不得我地老而不死是爲賊。


1 則留言:

匿名 提到...

氰化物毒性並非凝血或阻礙氧氣循環,而係令細胞本身無法使用氧氣