2021年4月27日 星期二

210427二晚23°C 91%:ABCD,你屬於邊級?

昨晨打首針。當晚針口周邊輕微腫脹。今朝晨運有一個動作做唔到:平抬打針手,貼胸向另一面伸出。打針手高舉轉動也有輕微痛楚,但無礙。此外無其他症狀。

昨日當值醫生提醒:打針的副作用可能延後。換言之,不排除今後兩周才呈現。那就自己注意兼祈禱啦!

當局谷針出盡八寶。食肆按員工和食客打針的多少,分ABCD四級開放。

從高尚的理念出發,必力踩這種將人當動物,跳一跳食一粒,跳兩跳食兩粒..的做法,但撇開政治,我又唔反對。對我來說,現階段抗疫爲先。

「ABCD」方案使我想起百年前的港語「ABCD,大頭綠衣。」綠衣者,當時警察制服的顏色。大頭者,我估指印度的Sikh教徒。英國人係印度殖民地引入Sikh警察来管香港華人。至於ABCD,我估係話印度警察只講英文。當時能講英文的本地人怕百中無一。

繼內地港人回家易,內地人來港相信也將於月內初步開放。雖然南來後,北返或仍要隔離一周十日,但年半來首次解凍,意義重大。

接着相信會逐步鬆開南北往來的限制,說不定今冬就會恢復到正常時的七八成。當然,到時又冇而家咁清靜啦,有不少人會outcry。不過,呢次冇得上街啦!

與星旅遊氣泡啓動。雖然收費相當於疫前三四倍,但好多人年幾冇旅遊,剩番大把錢,我估都會爆滿既。希望到今秋費用可以落番地,等大衆得以分享啦!

印度慘情,歐美義無旁貸,甚至好似接受「中援」。講到底,13億人,僑民遍天下,唔儘快煞住呢波變種,全世界冇人能獨善其身。

但好多富國送出的疫苗,都係有血栓爭議的英國AZ。到底係自己唔敢用,定真喺多過頭?

沒有留言: