2021年4月18日 星期日

210418日晚23°C 72%:3針夠創意

變種存在有否半年?早就傳遍歐美大國。香港至今才被其突入已算遲。

變種麻煩的是:1.傳染力>未變種,更難防截;2.現有的藥物和疫苗可能無效。

變種至今有三大類:英倫、巴西、南非。這三大類下屬又各自有很多種小變種,十分複雜。

好彩既係:BNT暫時對英倫和巴西變種有效,只差對南非效率冇乜符。

唔好彩既係:現有既其他疫苗,未有證據說對變種有足夠的功效。

若此,對外封鎖變種時,首要針對南非來客。肯定有人從南非起飛,刻意繞大半個地球,轉3-4次機,才以香港爲目的地,落地時自稱係上一站離既。

當然,在後現代時代,人權大過天,single out南非來客一定會被指歧視,有違人生而平等,來港探親、公幹、旅遊是人權,不能剝奪的天條。正如用員工打疫苗的進展來決定食肆、酒吧的開放程度,有學者指出:工作係人權,當局此舉剝奪市民的工作權利。

工作係人權,再正確也沒有了。請這位學者接着也幫我這類老殘捍衛呢個天賦權利。我已將近20年冇工番,積蓄有限,上有長輩要養,日子越來越緊,需要趁仲可以走動,搵的part-time幫補下,一周十個八個鐘都好。請學者提醒當局:落實65歲以上的長者,尤其係年過70既工作人權。

日前係山邊既公園,有位彎腰九十度既阿婆,好用力咁推平板車,上面裝住兩個載住樹葉、掃把、垃圾鏟…既大筒。我既好多謝阿婆維持公園既環境,又好羨慕佢,仲有機會貢獻社會。每行一步就要左右扭一扭,怕只有政府既外判商先肯請既即。私企肯定冇機會,嫌行動唔夠快,也怕整傷,老細要孭飛。

昨日既頭條人物係一位由印度來/返港既男士,送來變種,更好本土,帶住離遊花園。咁啱咁橋,我前兩日先去呢位朋友住處隔離行街買嘢,仲差的去埋澳牛,希望冇領嘢啦!

以我估,呢個源頭截得住,變種不致天女散花。

但而家講創意,今日既頭條人物先一流:先去政府處打BNT,然後hush去私家醫生處打科興,最後再去政府處打埋第二針BNT。

1.合計打3針,肯定係全港第一人;

2. 交叉溝針,have the good of both worlds;

3.打齊功效較勁、國際最知名既BNT,可以去發達地區;

4. 加一針國貨,需要北上或表示心跡時,有得交代。

呢位朋友應獲頒抗疫創意獎。我點解念唔到呢?

沒有留言: