2021年4月25日 星期日

210425日晚23°C 89%:想去新加坡嗎!

變種恐懼漸趨平靜。

閉關逾年後,終於盼來第一個通關的消息:下月26日起,星、港居民往來毋須檢疫。新加坡與港同屬地少物貴的城邦,本來並非港人的旅遊最愛。但打工人餓遊逾年,儲咗大把零用,相信仍會湧去嘆叻沙、肉骨茶,睇空中花園,甚至去浪淘沙玩番幾手。

特區下一個急於通關的。當然係內地。但香港對內地的經濟作用已大減,而且更淪爲反動基地,裡面不但不會降低標準開關,甚至可能吊起離賣:連續清零3周先講啦!鬼叫你疫情多過我地呀!

But that’s MI.我地冇Tom Cruise呀!從實際出發,750萬人或應分爲在內地有緊密關係(主要是有直系親屬、工作、留學者)的A、無緊密關係的B。A打完2針後,過關檢疫或縮短到一周甚至家居。B則維持主流的限制。

當然,人權基要派會大叫:將人分等,歧視!但你話厘!

但世間無時無刻不在按人來區分。例如:我搭車2蚊,相對65歲以下的人就已構成歧視!唔係我有着數呀,而係你的後生歧視我呀!擺明話我老,話我cheap,睇唔起我!一於申請法援,告去平機會!

沒有留言: