2019年2月2日 星期六

190201五午夜18°C 79%:又再淪陷

   2月第一天,不能斷博。
   還有4天就過年。下午與家人去荃灣地鐵站附近的一家小餐廳,順便辦年貨。
   果然很有特色,以我白癡的標準衡量,正宗西餐,但本地人煮俾本地人食、價錢本地,連服務員落單都用中文。頭盤加蟹、海鮮呢類唔算cheap既主菜,配拉花咖啡,100出得門。
   唔同中環石板街周邊西人煮俾西人食既鋪,午餐冇200免問。店裏即便華人,也多講英文。
   此店的文化也跟得上時代:謝絕飲筒;貼士入在專用的信封裏。
   希望佢做得住,讓本地人有一個自己既地方,唔係非要去西人區出血。
   至於辦年貨,其實只是食一餐既藉口。家族過年以族長和三小所在爲大本營,不會麻煩到我。我又唔食糖果,買來最後還要搵人承受。
   但既來之亦循例買之,滿載而歸。近放工時間,與家人抽住大細袋,包括年花坐地鐵回家,竟然唔逼。難道有市民週末下午就提早攞假出遊?
   荃灣相對北區有個好處:不近東鐵,街邊縱有個別似乎是上面落離買金沙既年貨客,但看似自用,非轉售圖利,不構成滋擾。
   一間廉價連鎖超市的收銀對同事說,今日”二十萬,聽日仲多...“,以下聽唔清楚,但似乎是係咐安排好這兩天年貨衝線的找贖、銀行解款。
   明週六,基本上已是過年長假的第一天。週一年三十,除了服務業,所謂上班其實係咁依。
   昨新聞說,兩大淪陷俾內地客。睇相係幾恐怖。如果我今天讀大學,怕都會變本土。
   高鐵和大橋通車前夕,官方力sell。但公衆場所已有人一針見血:“唔係我地上去,佢地落離呀!”的確,我地有購物安全、法治保障,佢地既人口將近我地200倍,200人裏只要有1個落離兜個圈,我地市面就足足多一倍人,唔爆就假。
   上次上水淪陷。梁朝將每日一遊收緊爲每週一遊,淪陷從頭條上消失。於今應有四年。現在拜大橋通車,又再淪陷,甚至入侵最反的高等學府。起來,不願意淪陷的本土!
   最近的問題在中環就很明顯。下午時分,對正匯豐總部的地鐵出口經常有導遊舉旗,鴨仔跟隊隨後,看似步行上纜車站。
   且看林朝如何自處?
   中美兩天談判結束。中方想憑着3萬億外匯儲備,靠買美貨縮小逆差來過關,避開從美國拿來技術、對美企開放市場的根本問題。
   狂人非白癡,我都明既道理,佢點會唔知。佢冇即時否定,500萬噸糧食既訂單袋住先。中方不排除係利用狂人想連任既弱點:用訂單幫佢收買農業州份,提高連任成數,換取佢放生中國的結構防衛。
   這總算是一招。但狂人冇咁蠢,恐怕還是他慣用的招數:着數收咗先,過後再開炮離過。

沒有留言: