2023年12月27日 星期三

231227三晚19°C 66%:What a Smart Play

    聖誕後的復工日,老天繼續回暖,本屬好事。點知對我和一些慣常上政府體育班的市民卻是dooms day.
    過去十幾年,我與一班同學上的政府gym班,每4周報一次名,先到先得,可親身到政府場地填表交錢或者上網。很多同學上慣同一場地、時段,跟慣同一教練,每個月都在報名第一日就一早出手,同一地點、時段的20-30個名額,可能半小時就full嗮。
    不知是否當局覺得班上太多舊人,不利頭一次報名想學玩的新生,今個月起,所有的體育班報名、租場,一律改用新app SmartPlay,不再接受親身報名(係政府設施前排過夜都冇用)、更重要的是:報名後一律抽籤,不再先到先得。
    要等抽籤後,如果仲有空缺(例如報名的人數少過班上名額,又或者有人抽到但放棄),才放出來供未抽中的學員先到先得。
    我們舊學員自然從善如流。但冇念到的是:同班~30位同學,報下月的同一時段,冇一個抽到。但隨機的抽籤唔可能咁啱咁橋。會唔會係:抽籤前,先剔走嗮的舊人,只係从來未上過gym班的新人之間抽?
    但既然冇舊人抽到,即係同班的將近30個同學都要係今12.27晨8:30開放抽籤餘額供先到先得時,先至進入SmartPlay搶位。
    由於事前冇同學抽到,今晨8:30自然人人都click SmartPlay,希望繼續有堂上。可以想象,那一刻會很緊張,網絡也很忙碌。有同班同學話,所有各種運動和時段、場地合計,博先到先得的人數恐怕以萬計。
    或因此,SP由8:30起,忙到1.進入app要輪候~20分鐘,2.報名的每個環節又要排十幾甚至幾十分鐘。其中一個程序,按下Enter後,整個畫面變花白,乜都冇,好似hang機。
    而且,再耐心等都冇用,因為app設定咗用戶進入SP後可以逗留的時限,可能係20-30分鐘。亦即你輪候進入SP到輪候每個報名程序所耗費的時間,若合計達到app設定的用戶逗留時限,app就會話你逾時,將你踢出app。
    這時你只有重頭來過:輪候進入app,然後輪候完成每個報名程序。例如,如果報名要經過4個程序,揀選項目、時間、地點,填報資料,確認,交費…,每個程序都要輪候,你最終可能又係未報完名就逾時被踢出app,前功盡廢。
    講得太長,浪費大家時間。最後一句summarize:我今晨8:30 click政府據說用咗5億元推出的SP,搞到11:45左右,才算meng衫尾,搭到尾班車,據說係我去既場地最後一個名額,但比我慣常去的時段遲一個鐘。我住得離gym較遠,落堂後回家需時。如果唔係冇選擇,唔會報呢個時段。但冇計啦。人上了年紀,要逼自己keep住,有gym做好過冇。
    神經衰弱3.5小時,搶來12x1hr的gym,到底應該飲番杯定喊一場?
    只怕一個月後又要重複呢個惡狗搶屎game。
    你或者會問:上政府gym班咁辛苦,何不改去私家gym?揀間就近住處的俾月費唔係得囉。
    但我既弱點係:運動非本性,純粹係希望將健康的日子延長些,縮短生命最後冇法自主生活的歲月,盡少連累家人。因此,定時定候返學最啱我,隨自己方便的時間去gym,只怕去幾次就放pear。
    再說,上咗gym班將近20年,多少認識的同班同學,大家縱使冇問高姓大名,等候上堂前見到,也有講有笑。維持social有利長者減少癡呆風險。去私家gym,三唔識七,只見一班玲瓏浮凸的健男fit女,我冇必要。再說,財政上已有20年只出不入,長期去一個月花費過千的私家gym,可免則免。
    但恐怕還是要為最後一分鐘log到最後一個名額而感恩。還有其他同學連衫尾都meng唔到。
    我们的城市越來越智慧。個別像我這種唔夠智慧的人,一要認真努力,二要求神拜佛,以免被社會淘汰。

沒有留言: