2023年12月4日 星期一

231204一晚22°C 80%:Game over.

    今天真的涼了。冬天不遠了?預告說今冬不冷。
    一個有國安案待審的名氣女生,與當局合作獲發還護照後,遠赴加國進修,按規定須於本月返港向當局報到。現高調宣佈棄保,說可能終生不回,理由是過去幾年活在恐懼中,患上抑鬱症、…甚至英美軍人派往中東作戰後常見的PTSD。
    此女‘自由’了,但後來者休想再獲得‘寬大’處理,甚至說不定連帶收緊對同類案件的辦理。Game over.
    由此想起,還有三週就是聖誕,商場、景點忙於架設燈飾。期間偶會飄來旋律‘幽’美,為節日增添氣氛的英國經典民歌《Greensleeves》:
    Alas, my love, you do me wrong
    To cast me off discourteously…
    *我們大力發展智慧城市,官方apps層出不窮。相信年內,政府提供的服務,都會純手機作業。政客話齋:你唔係老闆,冇得揀!
    最近呢排,我地的gym班舊生,行埋就呻報名改用SmartPlay。人人都忙於操練,怕報唔到,但似乎人人都有的問題。
    我就搞錯咗。App將報名當購物,列出三個選擇。但我以往一直只做gym,蠢到以為:1、2、3選擇好似學生報學校既第1、2、3志願。第1志願的學校唔收,就自動彈我落第2的學校,第2都唔收,就自動彈我落第3間。原來唔係:每個選擇係一種活動,例如打波、游水、太極…,3種選擇係俾你報3種活動,唔係同一種活動既唔同時段、地區。
    因此,我報同一種活動(gym)既兩個唔同時段,會被獨立抽籤。結果有可能;兩個時段都抽唔到,完全冇得玩;也可能反過來兩個時段都抽到,逼我放棄其中一個時段。
    總之,無論好唔好,政府改玩法,你只有去適應,自己加油,玩熟個App。拗頸嗮氣。
    反之,這也逼使我,要準備萬一:兩個時段既gym都抽唔到,成個月冇得玩,身體狀況轉差。為免這種後果,只能看看其他運動,每個月報兩三種,寧可抽中到時放棄,好過賦閒。
    總之,我盡可能cope with it。鬼叫你冇選擇乜!

沒有留言: