2023年1月7日 星期六

230107六晚19°C 63%:我預支咗聽日既福

    今日既運氣有辣有唔辣。
    唔辣既係,接近中午,手機突然唔著,接著反覆地自己撻。但每撻三五秒就自動熄,然後又撻過。雖然我冇打算出行,但疫情下,冇手機好多嘢都做到。立即上網搵spare。搞咗成個鐘,總算搵到個頂檔,上網確定現貨和價錢後,立即衝去實體店。
    點知出到門口就發覺,手機自動著番。正準備番上樓,再念深層,部手機已用咗將近4年,點知過幾日會唔會又離過。萬一過年前死火,人地閂鋪,幾日都冇手機,博唔過,spare在所必行。
    香港就係咁好,市場夠自由,買賣都爽手可靠(當然不排除極個別的欺詐)。加上地方細,交通超方便。今午由上網search到收貨,不過2個鐘。全新行貨,代價1k。當然唔喺iPhone,但備用足夠,唔怕用緊既手機死火。
    不幸中的大幸。感恩No.1!
    接着回家路上,等到綠van,匆匆上車。排係我後便既白人後生彎低身,執起兩張小面額紙幣。原來係我攞八達通時跌落既。我當然好多謝呢位後生。港人一般會提醒你跌錢,但好少幫你執。是爲今日既感恩No.2。
    到上咗綠van,竟然發覺係好多年唔見既阿哥揸。呢位阿哥喺小巴司機裏算後生,行咗呢條線怕有十年八年,但大約5-6年前唔見人,當時或者都係40中。佢揸車好穩,法治精神強。試過有客係車飲嘢,俾佢大聲話。當然係唔應該,因爲整污糟座位。
    我一直好懷念佢,今日見番,難得。729萬人,萍水相逢,好難得既緣分。今日無論係替更定番離做,都希望佢順心。這是福No. 3。
    但仲有一福,而且好應節。中午由於手機死火,搵工具自救,竟然發現角落上有一包年前出院時醫生俾既paracetamol/撲熱息痛。我當時唔覺得需要食,至今原封不動。雖然可能過時,但聽日就通關,可見的將來都唔會有退燒藥賣。換咗係內地,值錢過我今日入既手機。即刻收入雪櫃。萬一中招就用來頂檔。即便已失效都可以當作placebo。家裡過半人已中招,我都預咗。這是最大的福No. 4
    元旦人日(今日7號)就4福臨門,今年實好運。
    明天係香港既大日子:3年來第一次通關。頭兩日梗會有紕漏,比媒體炒離博Like。但好快就會進入stead state。過年前幾日有可能會增額,進入phase 2。
    有說中国拒绝西方「援助」 mRNA疫苗,唔稀奇。如果14億人裡,1. ~80%已打足國產的滅活疫苗,2. 70-80%已先後染疫復原,則1.+2.已形成西方所謂的herd immunity羣體免疫。而家再打西方的mRNA幫助不大。
    所以,內地12.07急速放開,絕對係戰略轉進,以毒攻毒,犀利過硬封控。
    當局對新十條的後續,可信心理有數。雖然對於放開後爆既疫有幾厲害,事前難以估計實數。但ball park係預知既。
    現在回過頭來看,當局下狠心必定經過一番計算。01.08是年初一前兩周,亦即讓絕大多數人有時間返抵家鄉。12.07宣布放開,離通關剛好一個月。這1個月和接著的2周可能的走勢,可信用AI做過不同的projection.縱不會公開講最壞的scenario是什麼,但幕後一定做了準備。
    例如:傳聞正與美國的王牌藥廠Pfizer輝瑞商談,在華生產其新冠專用藥Paxlovid,一年1億劑,而不是拒絕引入任何西方的藥物。中國若暫時沒有十足的把握來大幅度降低重症和死亡,願意借助西方,是實事求是的態度。
    月前港鬆綁,有友人趕回來看探親。我還勸友人帶備一個療程的Paxlovid,以防在港感染。近日有說,內地精英現在送禮用Paxlovid,因為千金難求,一個療程以千美元計。
    我捨不得10K買iPhone,1k買spare頂住。我也沒有Paxlovid,靠公院年前派既paracetamol充數。
    若此又怎能不感恩?Thank God for taking care of me.

沒有留言: