2022年4月25日 星期一

220425一晚27°C 81%:世事難明

有調查發現:〈疫戰損身心 一半港人疑有焦慮〉。死啦!我竟然係麻木不仁的另類。

晨早出外伸展前,慣例 check RT既天氣,當作實時。昨下午突破30℃。今朝清晨報28℃,睇吧晏晝都會過30℃。果然真喺。

換咗歐美北部,30℃已屬酷熱,一年怕只有三兩日。香港則每年怕有三五十日,要到33℃先發酷熱警告。

但啱我:我怕冷唔怕熱。細個係廣州,相對香港係內陸,曬過香港,風雨少過香港。炎夏唔可以著膠底鞋行鐵軌,因為可以㷫到熔。

係時間清點寒衣,cut到最少,捐咗多餘既。一來清屋企,俾多的空間自己,二來萬一有事,減少家人的善後。

睇日劇,我幾中意既中亨松重豐演愛妻鰥夫。妻子離去3年,衣櫃原封不動。要到忌辰做法事後,先醒起應重新出發,著手清理亡妻的衣服。這才發現,妻子在生前最愛的大衣裏,給丈夫留下一封信。起初以為遺書,點知竟然係妻子填好的「離婚屆」(日本官方印製的離婚申請表,供夫婦任一人主動填寫,然後交俾對方簽字/蓋章。對方只要肯簽字/蓋章,交去政府登記,就和平分手,無須請律師、經法院)。

原來,妻子生前的賢良,純屬靠忍,盡日式良妻的義務,自己過得並不開心。等子女出道、丈夫退休就要求離去,做番自己。只不過沒料到自己等唔到個日。)


港官方谷針不遺餘力!請專家出黎話:〈無針長者 疫歿風險高20倍〉;兒童打針比例低,返學有隱憂。

而家的中青父母係唔係因為思想「進步」,懷疑的疫苗有害子女,所以唔想幼年的仔女打?

但父母七老八十,唔打係因為怕體弱,頂唔住副作用,定係因為住安老院,要仔女簽字先可以打,但仔女思想進步,拒絕合作,以免人人都打,港冇疫情,反而造就對上通關,俾上面的人再次湧落離?

我頭腦簡單,覺得好難明。講到底,自己蠢,唔識得critical,有針就打。有事就當天意。我呢種人實在係拖進步的後腿。


今朝有個案好有話題感:有民族陣綫成員管有近1公斤烈性炸藥TATP,去年判12年。今晨被駁回上訴,理由係:此案比已故大賊葉繼歡97年管有2公斤TNT炸藥判18年更嚴重,因為:葉係為打劫,此案係用來推翻政府。

沒有留言: