2022年4月12日 星期二

220412二晚24°C 85%:西方一個共存的港人實例

論疫情,港繼續慢落,Omi與你我玩“Waiting for Godot”。

滬捱了大約兩週後,似乎已剎住升勢。接著大概似香港咁慢慢落,清零怕要個半月。但穗有風險,可能又會落重藥。

台更處於升勢。公衛主管預計5月先到頂。


友人近日在西方的經驗,本來今晨就想上。但轉眼就做了日常的routine,而家先至講:

友人一家大細,在港至少打咗2針。但去到與毒共存的西方後,唔夠一個月,全家先後中招,但又先後痊癒。

而且,過程中冇睇過醫生。當地醫療公營,但或者要照顧重症,友人全家登記咗,到痊癒都未接到通知去睇。

呢個實例如果唔係特別幸運或偏頗,再次證實:

1.打針不能防感染。

2.大多數(可能高達八成)既感染症狀好輕。即使唔睇醫生,係屋企dum個一週十日,都會慢慢好番。期間可服感冒藥、咳水、適用既中藥為輔。

3.症狀輕既感染者,我估絕大多數係日常冇三高、哮喘…等慢性病既。有既話,一發現中招就要即刻去lve醫生。唔好以為自己可以搞掂。

4.由於2,所以西方好早就覺得(有可能用AI計過數),與毒共存,即使有近半人染疫,在處理上都容易過落重手以求滅絕病毒。

(以上只係我作為layman亂up,冇任何醫學根據。你唔好信,要信番你自己。信錯我,醫壞自己就大鑊!)

誠然,近乎放任地與毒共存,會令唔少老人提早離世,似乎犧牲老人離益中青幼,搞“社會達爾文“主義。但我夠老先敢講,除非將”人命無價“的信條推到極致,否則老人客觀上接近鐘形曲線的末端(相對于幼兒位於鐘形曲線的起端),如今病毒提早為老人完成這段末端的路程,的確不太人道,但大自然是否自古至今就如是?

唔怕講,我咁老,如果萬一中招係重症,上天要我走,我都認命。

當然,這是因為我有宗教信仰。冇信仰的話,又或者相信宇宙裡以人至高,人定勝天,人應主宰一切,咁就的確係要戰勝病毒,進而操控、最終甚至利用病毒,令人類過得更幸福。

上海月來全力抗疫,發展到近日,人生的故事越來越多。今天港報的報道《遭嚇唬送方艙 「正能量」作家母心臟病發》幾有啓發性:內地抗疫的確有力有效,但就如落重藥,殺敵一千,自損一百,受眾要頂得住

這本來問題不大,中國人自古韌力特強,這個倒下,那個起來。只不過社會越富裕、越進步,成員的承受力越小。換了四五十年前,分區禁足可信冇人會叫苦。當年吃的穿的是配給的,每月每人幾兩油、十來斤米,禁足兩週絕對夠吃。現在食物不夠,因為以前一個月的quota,可能兩天就吃完了,來不及添補。苦了配貨、送貨的!

晚了,就此打住。祝大家健康平安!

沒有留言: