2020年2月5日 星期三

200205三晚18°C 81%:見黃河先流淚有救?

    首先多謝醫院,今午將近5點,來電「追」我。
    我應今晨複診,但:
    1.見係罷工第3日。過去幾年去呢間醫院,每次候診大堂都冇位坐,要兩個幾鐘先走得。罷工若每日升級,今日醫院唔知爆到點。如果要等4-5個鐘,怕冇病等出病!
    2. 武肺既已隱形擴散,候診時你貼我我貼你幾個鐘,點知有冇carrier?中招自己固然慘,更累家人。
    因此,臨時縮沙,希望十日八日後形勢緩和,再致電醫院約期。
    點知就到5點,醫院來電,驚我斷藥。我如實講。醫院好明白,問明我手頭既藥仲捱得1個月,即刻俾1個月後既期我。
    好多謝呢位姑娘!今日咁忙,仲來電追我攞藥,好唔話得。願上主保佑妳!

    其實此前兩個禮拜,已收過當局兩次call。體育場地來電,告知gym班暫停,到時會退番已繳既費用。
    政府每個場怕都有幾百人預定。臨急閉館逐個call,都唔簡單。好多謝各位

    林鄭今午宣佈2月8日凌晨起,入境既內地人強制檢疫14日。雖然仍留咗48小時俾人趕落離,而且對疫區人來說,被港強制會好過被裏面強制,好多moral hazard,但總算進咗一步。罷工既醫護即使唔buy,一般市民也順氣的。
    林鄭突然「激進」,相信係昨天接連兩日新增3個本地(亦即事主未離港,在本地被他人感染)確診個案後,連衛生當局都話,港或已隱形擴散。亦即呢一刻唔知有幾多冇病徵但會傳染既人係公衆場所出沒,四周既人都有可能領嘢。若此,而家封關都已太遲,今起要全力追蹤、contain病毒。
    而家人人都鬧林鄭封關擠牙膏。但擠牙膏有lead和trail之分。Lead仍可接手,但我地衰在trail,被疫情牽著鼻子走。所以我話跟尾狗:疫情行一步,我地跟0.9步。但疫情既步伐大小若呈幾何級數,我地被越拋越遠。
    不見黃河不流淚,夫復何言!

沒有留言: