2020年1月19日 星期日

200119日晚17°C 74%:劉鶴辛苦嗮!

   多謝多年的網友Patrickov指出我嚴重的錯誤:把津巴布韋近乎終身的領導人Mugabe穆加貝說成坦桑尼亞。的確,上博前懶check。
   至於長者2蚊雞搭車是否合理,有網友話特朗普既民粹更厲害。我這才醒起:好似係北京,早期確係2元搭地鐵。後來才取消。且看我地幾時跟隨。

   今午既大遊行被「狗」否決,當然再見煙火。但力度和集會人數都遠遜從前。
   且看呢次過年會玩幾大。唔會去藍色食肆裝修團年/開年飯卦?
   但拜年嗌「五大訴求,缺一不可」,倒無傷大雅--如果親友唔怕過年流流嗌霎既話。

   林鄭用10大着數益長者,話到底係用鈔票代選票!希望九月建制選立會冇輸得咁慘。
總之,我地上頭行國家資本主義,民主免問,要錢就有得傾。

   「武肺」繼續發酵。至今當地2人死,港個案差1人滿100,歐美日漸關注。我地吼實博炒。但病情仍遠遠輕過沙士。除非病毒突變,否則應可安渡。

   至於有官/軍背景既靚女揸賓士踩入故宮既廣場,威過習大大、特總統,好簡單者,咁中意國寶,請佢當衆掃廣場一個月啦!

    中方係白宮簽第一階段城下之盟時,特朗普笑嗮,劉鶴強顏。翌日睇理性愛國既MP中國版頭條,用詞超技巧:睇完都知美方贏,但又避免俾愛國派鬧長他人志氣(我唔記得下載,否則這裏引用。AD開始每日收$1.68後,我冇訂,翻過標題算數。)

    最近呢兩年,同美方傾咗十幾次,次次都被人逼,低聲下氣,全無年前的《厲害》。帶頭的劉鶴擺明好鴿,記得有兩次更以主席特使領銜。
    難道真係有人車完先知,自己同美國仲差好遠。但歷來偉大,唔認得衰,只好默默收皮?

沒有留言: